Mail sprzed chwili.

11. Data: 2010-04-20 06:21:16

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Sama sobie odpowiadasz?

Plonki zakwitły i nie ma z kim gadać. Ot.

> Zapomnialas dodac: polskim KOBIETOM, "prawdziwym" patriotkom, "prawdziwym
> Polkom", "prawdziwym" chrzecijankom.

No i potwierdza to przypuszczenie, że w "prawdziwej polskiej rodzinie"
dzieci wychowuje TYLKO kobieta.

Qra

12. Data: 2010-04-20 06:39:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqihnl$3uq$1@inews.gazeta.pl...
> Ikselka pisze:

>>> PS. Mam jej zgodę na zacytowanie. Właśnie usypiała, kiedy dzwoniłam z

> Sama sobie odpowiadasz?

Ma tak juz od jakiegos czasu, w koncu grupa psychologia, nie zdziwie sie
jesli w ogole sfabrykowala tego "maila".

13. Data: 2010-04-20 06:40:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> No i potwierdza to przypuszczenie, że w "prawdziwej polskiej rodzinie"
> dzieci wychowuje TYLKO kobieta.

Na obraz i podobienstwo swoje.

14. Data: 2010-04-20 06:40:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inny klasyk powiedział: "Jaka matka, taka i córka.".

Tylko czy w tym _wypadku_ jest z czego być dumnym?
Nie sądzę.

Obrazek tragicznej nędzy i rozpaczy mentalnej oraz psychicznej imho.

--
CB

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> [...]
> Jestem dumna z mojej córki.
> [...]
> Wychowajcie tak swoje dzieci, to pogadamy kiedyś....

kiedys kalsyk powiedzial:
zaraz, jak to jest? miala byc demokracja, a tu kazdy glosuje jak chce
- L.Walesa

15. Data: 2010-04-20 07:19:11

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqiheb$2v8$1@inews.gazeta.pl...

> Czyli kolezanka nie ma prawa do wlasnej opinii. Pisze, jak mamusia.

Ciekawym aspektem w tym wszystkim jest fakt, że trudno o gorszy
ideał dla katolika, niż kawaler Kaczyński. W przeciwieństwie
do Komorowskiego, który ma żonę i piątke(!) dzieci.

Ale tu się też wyraża hipokryzja radykalnych katolików - ideały ideałami,
ale to co ich NAPRAWDĘ podnieca, to Bóg-Honor-Ojczyzna
- czyli idealizm, krew, wojna i upór. Na tym ołtarzu bez wahania składają
rodzinę.

16. Data: 2010-04-20 07:21:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości

> Ale tu się też wyraża hipokryzja radykalnych katolików

Ani radykalni, ani katolicy - wyborcze miecho armatnie i tyle.

17. Data: 2010-04-20 07:23:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zażółcony <z...@y...on.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hqiheb$2v8$1@inews.gazeta.pl...

> Ciekawym aspektem w tym wszystkim jest fakt, że trudno o gorszy
> ideał dla katolika, niż kawaler Kaczyński.

A kler?

Qra

18. Data: 2010-04-20 07:27:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli Rydzyk powinien poprzeć w wyborach Komorowskiego,
a nie JK...
tylko że wtedy religia zniknie ze szkół. ;)

Impas.

--
CB

19. Data: 2010-04-20 07:31:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> Czyli Rydzyk powinien poprzeć w wyborach Komorowskiego,
> a nie JK...
> tylko że wtedy religia zniknie ze szkół. ;)
>
> Impas.

To nie tak. JK jest idealnym ideałem dla katolika. Ma (teoretycznie) taką
samą sytuację rodzinną jaką mają (teoretycznie) reprezentanci kleru: księża,
zakonnicy. Brak żony, dzieci, własnego konta w banku.
Pas.

Qra

20. Data: 2010-04-20 07:37:55

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie zażółcony <z...@y...on.pl> tak oto plecie:

> A kler?

Otóż to - Jarek to zakonnik po cywilu. Szlachetność tym większa, że
niezadeklarowana, tylko naturalna. Templariusz najwyższej jakości ...
Boski samorodek w tych naszych czasach zgnilizny i cielesnego
rozedrgania ...
I na tym będzie jechać wyobraźnia ...
Dwaj bracia - dwa ideały posługi bożej. Jeden pośłubiony kobiecie, drugi
poślubiony Bogu.
Cóż za niesamowita pełnia ...
Czy w tej sytuacji można się spodziewać, ze nie będzie kolejnych, Wielkich
Znaków
z Nieba, potwierdzajacych, że oto są dwaj pomazańcy ?

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna