Re: Mail sprzed chwili.

Data: 2010-04-23 20:04:11
Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Piotr <p...@b...pl>

W dniu 2010-04-23 21:55, medea pisze:

> Najprościej - stażem. ;)
> A serio - to chyba właśnie po dwóch latach przestaje nam (ludziom)
> pomagać chemia i zaczynamy postrzegać partnera jakoś bardziej realnie.
> No i dochodzą jeszcze inne kwestie w zależności od sytuacji, np. mogą
> pojawić się dzieci, jakieś inne zobowiązania.

A nie przyszło ci do głowy geniuszu, że dobrze wiem o tym
i dla tego swój obecny związek budowałem wyłącznie
na racjonalnych przesłankach i potrzebach?
Dobra, może odczuwam czasem małą dezorientację
ale możesz mi wierzyć, że bardzo realnie postrzegam swoją
partnerkę od samego początku.

> Nie o to chodzi, że dotknęła.
>
> I myślę, że nadal taki jest. Głównie dlatego, że stara się być szczery
> sam ze sobą.

> On się uparł? Jak?

Tak jak już to wielokrotnie opisałem.

> A ja myślałam, że znowu wykazałam się moimi zdolnościami tajnej
> agentki! A niech Cię! Mogłeś się tak oficjalnie nie ujawniać. ;)
> To jak masz w końcu na imię? Bo obstawiałam Andrzeja.
>
> Ewa

Na pewno na jedno Piotrek ;-)