Majonez a ptasia grypa

41. Data: 2006-03-22 19:31:06

Temat: Re: Majonez a ptasia grypa
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kri$ napisał(a):

> Wydawało mi się że po to jest ta grupa żeby zadawać określone pytania i
> spodziewać się ściśle określonych odpowiedzi.

A zatem otrzymałaś serię sensownych odpowiedzi, a zwłaszcza tę, że
fabryczny majonez nie jest robiony z surowych jajek, tylko ze
sproszkowanych, a wirus grypy ginie w 70st.C. Czego jeszcze od grupy
oczekujesz? To, ze jesteś osobą o "ścisłym umyśle" jak twierdzisz, tym
bardziej predestynuje Cię do tego, żebyś w logicznym,
przyczynowo-skutkowym toku rozumowania oceniała potencjane zagrożenie
zarażenia się ptasią grypą. Nie tylko do cyferek potrzebna jest logika,
jak się okazuje.

Pozdrawiam
Ewa, przyczynowo-skutkowo rozumująca humanistka :-)

42. Data: 2006-03-22 19:32:02

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <95d26$4421a407$57cfb322$21442@news.chello.pl>,
"Kri$" <u...@l...com> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Człowieku po to zadaję pytanie by otrzymać na nie odpowiedź, po drugie
> Człowieku są bakterie i wirusy które potrafią żyć zarówno w środowisku
> obojętnym (tych jest najwięcej) jak i w środowisku zasadowym i kwaśnym.

Ale akurat te wirusy rozkładają się w środowisku kwaśnym. pisały o tym
nawet gazety. A ściśle rzecz biorąc wirusy w ogóle nie żyją poza komórką
gospodarza. Obie te kwestie były już na tej grupie niedawno dyskutowane.

Władysław

43. Data: 2006-03-22 19:32:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Słyszałaś o pandemii z 1918 roku?
> pozdr. Jerzy

A czy to była ptasia grypa? Chodzi Ci chyba o hiszpankę, która raczej
była jakąś zmutowaną formą grypy.

Pozdr.
Ewa

44. Data: 2006-03-22 19:32:57

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 20:21:53 +0100, Waćpanna lub waćpan Jerzy Nowak, w
wiadomości <news:dvs838$2p9$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Słyszałaś o pandemii z 1918 roku?

Przepraszam za brak uszczegółowienia. Mówię o H5N1.
Słyszałam.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

45. Data: 2006-03-22 19:39:03

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 20:32:27 +0100, Waćpanna lub waćpan medea, w
wiadomości <news:dvs8ns$7b0$2@proxy.provider.pl> zawarł, co następuje:

> A czy to była ptasia grypa? Chodzi Ci chyba o hiszpankę, która raczej
> była jakąś zmutowaną formą grypy.

Zapewne chodzi mu o hiszpankę. Bodajże w zeszłym roku przebadano dokładnie
tamtego wirusa i stwierdzono, że prawdopodobnie pochodzi on od ptasiej grypy
(ogólnie, a nie od naszego kochanego h5n1). Stąd podejrzewa się, że
hiszpanka to właśnie ptasia, tylko zmutowana grypa. I, że teraz też się to
może zdarzyć.

46. Data: 2006-03-22 20:18:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kri$ napisał(a):

> Także wbrew pozorom myślę Człowieku.....

Myślisz, ale wbrew logice, a nie pozorom ;-).

Ewa

47. Data: 2006-03-22 20:27:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, ale wbrew logice, a nie pozorom ;-).

No widzisz, a niby szpecjalista od matematyki i fizyki ;-)

48. Data: 2006-03-22 20:33:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ma i to wiele, gdybyś miał problem z dziedziny matematyki lub fizyki i
> zadałbyś pytanie na forum to gwarantuję że nie otrzymałbyś odpowiedzi w
> Twoim stylu.

Nie mam. I to Cię tak bardzo szczypie?
Przelicz sobie więc prawdopodobieństwo zachorowania na ptasią na skutek
polizania nakrętki od sklepowego majonezu. Albo może sobie książkę z
biologii z liceum wygrzeb i wiedzę odśwież.

> EOT

I ot EOT

49. Data: 2006-03-22 20:43:07

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeezzuu, przecież ptasia grypa istnieje odkąd są ptaki na świecie.

dokladnie :)
a szanse na zarazenie sie czlowieka sa wtedy gdy chory ptak kichnie ci w
twarz.
wiec smacznego jajka,majonezu i kuraka:)
p.

50. Data: 2006-03-22 20:56:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> I ot EOT

Przestraszył się widocznie, że Ty też ptasią roznosisz, kura ;-).

Ewa

chwalę zupę Mgdy Bassett!!!!!
Prosta piłka - steki
makaron z sosem "bolońskim"