Majonez a ptasia grypa

51. Data: 2006-03-22 21:00:30

Temat: Re: Majonez a ptasia grypa
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dvsdkp$a7r$1@proxy.provider.pl...

> Przestraszył się widocznie, że Ty też ptasią roznosisz, kura ;-).

Fakt... pal licho taki durny majonez, najgorszy przeca kontakt z kuractwem
jest.
Ale ja chwilowo nie kaszlę ;-)

52. Data: 2006-03-22 22:34:13

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Mar 2006 14:32:49 +0100 I had a dream that Aicha
<b...@m...pl> wrote:
>Nie, chodziło mi o to, żeby nie porównywać dwóch całkiem innych
>kategorii - choroby zakaźnej, która może się przenosić przez choćby
>kichnięcie (jak tu już nawet kilka razy było pisane epidemia grypy
>hiszpanki prawdopodobnie miała pochodzenie odzwierzęce, a pochłonęła
>kilkadziesiąt mln ofiar) z wypadkami, które z definicji są zdarzeniami
>pojedynczymi i rzadkimi.

Wypadki nie są rzadkie - jest ich kilka/kilkanaście każdego dnia w naszym
kraju. W niektórych miejscach są co kilka dni dosłownie.

--
Grzegorz Janoszka

53. Data: 2006-03-22 22:35:47

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Mar 2006 20:22:49 +0100 I had a dream that Kri$ <u...@l...com>
wrote:
>Człowieku są bakterie i wirusy które potrafią żyć zarówno w środowisku
>obojętnym (tych jest najwięcej) jak i w środowisku zasadowym i kwaśnym.
>Także wbrew pozorom myślę Człowieku.....

Nie, wirus nie żyje, bo wirus nie jest żywy. Wirus jest kawałkiem białka,
wirus NIE JEST żywy, wirus nie żyje.

--
Grzegorz Janoszka

54. Data: 2006-03-22 22:49:06

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 19:22:14 +0100, Akulka napisał(a):

> Na razie nie dmuchasz na zimne tylko ulegasz jakiejś narodowej histerii, tej
> samej dzięki której przemysł farmaceutyczny wysprzedał wszelkie zapasy
> szczepionek na grypę i drogich tabletek dzięki czemu w tym roku będą mieli
> cudowne urlopy w ciepłych krajach i nowe mercedesy...:P

Oo.. spiskowa teoria dziejow :)

Z dwoch postaw, ktore reprezentowane sa w tej dyskusji, zdecydowanie
bezpieczniejsze jest dmuchanie na zimne i przesadna ostroznosc (zwlaszcza
jesli sie czlowiek nie zna i nie wie dokladnie z czym ma do czynienia).
Cwaniakowanie na dluzsza mete sie nie sprawdza.

--
pozdrawiam,
Maciek

55. Data: 2006-03-22 23:05:31

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cndo06uos52o$.15bnobxq5ez7g.dlg@40tude.net,
Maciek wrote:
> [...]
> (zwlaszcza jesli sie czlowiek nie zna i nie wie dokladnie z czym ma
> do czynienia). Cwaniakowanie na dluzsza mete sie nie sprawdza.

Polemizowałabym. Można oczywiście przestać jeść majonez i jajka w
jakiejkolwiek innej postaci oraz unikać jakiegokolwiek kontaktu z ptakami,
czyli na przykład nie zabierać dzieci do parku (a już pod żadnym pozorem
nie dotykają liści; czai się na nich ptasia grypa, żółtaczka ze szczurzego
moczu i psie odchody). Można też nie jeść wołowiny (wściekłe krowy),
wieprzowiny (pryszczyca), pomidorów (modyfikowane genetycznie), w ogóle
wszystkich warzyw (mogą przecież być modyfikowane genetycznie, nie wiadomo
dokładnie, z czym ma się do czynienia), mrożonek (zdarzają się w nich
szczury), zupek w proszku (nadal nie wiadomo dlaczego, ale lepiej dmuchać
na zimne). Można w ogóle nie gotować, bo to wiąże się z wieloma
zagrożeniami: noże, gaz, wysoka temperatura. A już szczególnie przy
dziecku. Można nie wychodzić z domu, co jest bezpieczniejsze niż chodzenie
po ulicy, po której jeżdżą samochody. Dzieci mają szczególnie dużo
wypadków.

Chcesz tak żyć? Ja nie. Za histerię dziękuję, poproszę jajko z majonezem.

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

56. Data: 2006-03-22 23:06:37

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:slrne23ka3.cfs.Grzegorz.Janoszka@galaxy.agh.edu
.pl,
Grzegorz Janoszka wrote:
> Wirus jest kawałkiem białka,

A człowiek, za przeproszeniem, to nie? :-)

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

57. Data: 2006-03-22 23:08:23

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dvskvd$jj$1@inews.gazeta.pl...
> In news:cndo06uos52o$.15bnobxq5ez7g.dlg@40tude.net,
<ciach>
>Można nie wychodzić z domu, co jest bezpieczniejsze niż chodzenie
> po ulicy, po której jeżdżą samochody.

No, no ostatnio słyszałm, ze facetowi ciężarówka w jechała do domu i o mało
co go na łóżku nie uprała, a jakieś 15-20 lat w moim mieście obraz spadł ze
ściany i zabił śpiącego w swoim łóżku gościa, więc dom też nie jest
bezpieczny. ;-)

> Chcesz tak żyć? Ja nie. Za histerię dziękuję, poproszę jajko z majonezem.

Ja tam miałam dziś hardcore - jajka sadzone z płynnym żółtkiem do frytek
(frytki obowiązkowo pieprzone, solone i odrobine paprykowane) - mniam.
Zabaczymy co mnie pierwsze zabije - cholesterol czy ptasia grypa. LOL

Pozdrawiam,
Akulka

58. Data: 2006-03-22 23:22:24

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Qrczak wrote:

> No to - wreszcie - jest dowód jakiś na to, że małe dziecko odmóżdża.

Te kurczak. H5N1 - trafiłem Ci lotniskowiec... :>

BP MSPANC

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

59. Data: 2006-03-22 23:24:27

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Wladyslaw Los wrote:

> po pierwsze majonez przemysłowy robiony jest zwykle bez surowych jaj.
> Po drugie ma on odczyn kwaśny. Myśl człowieku.

Po trzecie to chyba sprawdzają czy te jajka nie są zakażone... Czy nie?

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

60. Data: 2006-03-23 00:17:48

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 23:05:31 -0000, Hanna Burdon napisał(a):

> Chcesz tak żyć? Ja nie. Za histerię dziękuję, poproszę jajko z majonezem.

Ale ja nie mialem na mysli niejedzenia jajek i majonezu, tylko wypowiedz
Akulki o "narodowej histerii, tej samej dzięki której przemysł
farmaceutyczny wysprzedał wszelkie zapasy
szczepionek na grypę i drogich tabletek dzięki czemu w tym roku będą mieli
cudowne urlopy w ciepłych krajach i nowe mercedesy".

Zeznaje, ze jajka i drob sprzedaja sie zupelnie normalnie, wiec histeria
to, jak rozumiem, zbieranie zdechlych ptakow, liczenie kur w zagrodach itp.

A cwaniakowanie, wynikajace chyba z niewiedzy, to mowienie "Człowieku,
będziesz się martwił ptasia grypą gdy zdoła zmutować do przenoszenia się z
człowieka na człowieka". Wtedy bedzie juz za pozno i naprawde lepiej
niewielkim kosztem wlasnym podmuchac troche na zimne.

Wez tez Haniu poprawke na fakt, ze ty nie mieszkasz w kraju, ktory na
wypadek ewentualnej pandemii zgromadzil strategiczny zapas lekow
przeciwgrypowych w dumnej ilosci tysiaca sztuk na 40 milionow obywateli :)

--
pozdrawiam,
Maciek (jajka na smiadanie, kura na obiad, dziecko do parku chodzi)
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku
niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

chwalę zupę Mgdy Bassett!!!!!
Prosta piłka - steki
makaron z sosem "bolońskim"
Pekinka inaczej.