Mąka do pierniczków

1. Data: 2005-12-01 09:37:28

Temat: Mąka do pierniczków
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę.
Z racji, że zbliżają się święta, a jedyną rzeczą, jaka umiem upiec są
pierniczki, postanowiłam pierniczenie trochę urozmaicić.
Pytanie do grupy: jaką mąkę można użyć do pierniczków, żeby były dalej
dobre, a może jeszcze lepsze?
Mąk teraz wybór spory, poczynając od orkiszowej, przez amarantusową,
gryczaną, razową i pól półki innych.
Kuchnia to środowisko dla mnie wysoce nieprzyjazne, więc pytam z
głupia frant: jest sens eksperymentować? Zauważę różnicę w smaku?
Upiec pierniczki orkiszowe/gryczane/razowe, czy zmieszać różne
rodzaje?
Poradźcie.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

2. Data: 2005-12-01 12:27:49

Temat: Re: Mąka do pierniczków
Od: "Kasia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie jest taki wybrór mąki?
Pozdrawiam
Kasia

3. Data: 2005-12-01 12:41:50

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> głupia frant: jest sens eksperymentować? Zauważę różnicę w smaku?
> Upiec pierniczki orkiszowe/gryczane/razowe, czy zmieszać różne

Moja rada jest taka: jeśli nie czujesz się pewnie w kuchni to zrób te pierniczki
tak jak robiłaś do tej pory, bo mogą nie wyjść
Pozdrawiam - Agnieszka

4. Data: 2005-12-01 12:46:06

Od: fiora <t...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg moich doświadczen - a pieke pierniczki wiele lat
daje sie pol na pol pszenna i zytnia.
Fiora

5. Data: 2005-12-01 13:50:05

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@i...pl> napisał(a):

> Gdzie jest taki wybrór mąki?

W sklepach. Ja jestem z Warszawy i w moim osiedlowym sklepie widziałam
mąkę orkiszową. A ponieważ kocham bułeczki orkiszowe, pomyslałam, że
może pierniczki też byłby dobre...
W supermarkecie LeClerc tez widziałam.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

6. Data: 2005-12-01 13:50:51

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fiora <t...@c...com.pl> napisał(a):

> Wg moich doświadczen - a pieke pierniczki wiele lat
> daje sie pol na pol pszenna i zytnia.

Razowa? Wielorazowa?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

7. Data: 2005-12-01 20:04:03

Od: "Grzegorz Wójcik" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Razowa? Wielorazowa?

Ja dawalam zwykla zytnia 720 bo jest ciemniejsza od zytniej 580. Nie sadze
jednak, ze mozna te maki kupic w sklepach.

Iza Wójcik

saletra spożywcza
Co z Liczi?
kalinigrad - co przywieźć??-pilne!!