Mąka na chleb

71. Data: 2010-09-08 23:04:07

Temat: Re: Mąka na chleb
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-03 23:45, lemonka pisze:

> Etam! Zobacz:
> http://scianaplaczu.w.interia.pl/szablon_obrazki/kol
okwium0.jpg

Tia... moje dziecko uwielbia dręczyć nauczycieli pytaniem, czy grzyby to
rośliny ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

72. Data: 2010-09-09 00:08:54

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

okwium0.jpg

> Tia... moje dziecko uwielbia dręczyć nauczycieli pytaniem, czy grzyby to
> rośliny ;)

A Pan Tofelek?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

73. Data: 2010-09-09 00:12:21

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-09 02:08, Jan Werbiński pisze:

> A Pan Tofelek?

Pan Tofelek będzie niedługo (V klasa). Jako i Pani Euglena. Przynajmniej
w biologii nic się nie zmieniło. Ziemniak dalej jest bulwą, a marchewka
korzeniem :)

--
Pozdrawiam - Aicha

74. Data: 2010-09-09 00:15:23

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-03 20:29, Ikselka pisze:

> Zawiedzionam. Spodziewałam się zupełnie innego zastosowania :-)

Patrz: "Długi weekend" by Aicha.

--
Pozdrawiam - Aicha

75. Data: 2010-09-09 00:32:31

Temat: Re: M?ka na chleb
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-03 20:08, Ikselka pisze:

> Zwłaszcza ich chitynowa!!! błona komórkowa przypomina bakterie. Chyba tylko
> tym, co w podstawówce na lekcji biologii grali w okręciki.
> :->

Gdzie błona, gdzie ściana, a gdzie u drożdży (Saccharomyces sp.) chityna?

--
Pozdrawiam - Aicha

76. Data: 2010-09-09 05:39:43

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pan Tofelek będzie niedługo (V klasa). Jako i Pani Euglena. Przynajmniej w
> biologii nic się nie zmieniło. Ziemniak dalej jest bulwą, a marchewka
> korzeniem :)

Marchewka to OWOC :-)

77. Data: 2010-09-09 07:49:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Sep 2010 02:32:31 +0200, Aicha napisał(a):

> Gdzie błona, gdzie ściana, a gdzie u drożdży (Saccharomyces sp.) chityna?

Chcesz powiedzieć, że chityna nie jest głównym składnikiem ściany (nie
błony) komórkowej drożdży, a bakterie też miewają chitynowe płaszczyki?

78. Data: 2010-09-09 07:52:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Sep 2010 07:39:43 +0200, Misiek napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Marchewka to OWOC :-)

A "krowa to krengowiec, bo ma krengosóp i mósk" :-D //nie mojego dziecka
to twór

79. Data: 2010-09-09 19:45:35

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzeczywiście nie widziałem takiej informacji na piekarskich. No cóż. Jedni
> wiedzą że drożdże to grzyby, a inni znają temperatury ich uwodnienia,
> procedurę nastawiania matki drożdżowej, czy rozmnażanie udanego szczepu.

A to nie powinno być w pszepisie?
Nie od temperatury zależy co ma wyjść?

80. Data: 2010-09-09 19:51:01

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może sobie kiedyś zbudujecie mały domek z dużym piecem :-)

I będziesz w tym piecu palić?
I rano budzić się pod pieżyną, i dumać:
już wystawić rękę spod pieżyny by ubrać się pędem i napalić,
czy może jeszcze 15 minut będę się gżac pod pieżynką?

CHODZI ZA MNA...
CARPE DIEM
[Dieta ] [Dzieci] Chwalę :-)
Zielona herbata - pić czy nie?