Makaron Sojowy Tao Tao w MM

1. Data: 2002-12-07 00:13:48

Temat: Makaron Sojowy Tao Tao w MM
Od: "Mate0" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupilem taki makaron i zjadlem, bardzo mi smakowal :-)
Ale mam pytanie czy on tylko sklada sie z soi?
Na skladzie chemicznym wypisana jest tylko soja.
I drugie pytanko, mozna go smialo jesc w MM?
Czy moze taki makaron sojowy rozni sie czyms od soji zwyklej?
Jak tam jego IG ?

Mate0
m...@i...pl

2. Data: 2002-12-07 08:49:53

Temat: Re: Makaron Sojowy Tao Tao w MM
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mate0" <m...@i...pl> napisał w wiadomo?ci
> Witam
>
> Kupilem taki makaron i zjadlem, bardzo mi smakowal :-)
> Ale mam pytanie czy on tylko sklada sie z soi?

Nawet jak był w nim dodatek m?ki pszennej to i tak IG soi jest na tyle
niskie, że to na 100% zrekompensowało.
Poza tym, je?li ugotowałe? go al dente to mógł być nawet cały z pszenicy
durum i też byłoby OK ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Zanim komu? odbierze się to co uważa on za najdroższe,
wypada najpierw pomy?leć, czy ma się co? lepszego do zaoferowania

dziekuję :))
MM - guma do zucia
dieta na slaba wole
Do Misiczki