Makijaż w Sephorze

1. Data: 2003-10-18 13:09:24

Temat: Re: Makijaż w Sephorze
Od: ISIA <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naszło mnie takie śmieszne pytanie. Jak to jest z robieniem makijażu przez
> panie w Sephorze?? Jak to się załatwia? Przychodzę, pytam i umawiam się?

Przychodzisz, mowisz, ze bys sie chciala umowic i sie umawiasz :-)

> Kosztuje to coś i do czegoś zobowiązuje?

Nie i nie :-)

> Bo chciałabym zobaczyć się w jakiś
> nowych kolorach, może by mi coś taka pani mądrego podpowiedziała. Bo skoro i
> tak zwykle robię zakupy w Sephorze...

To tym bardziej sie zapisz :-)
Pani po makijazu wypisuje ponadto karteczke z polecanymi dla ciebie
produktami i numerami uzytych kolorow. Mozna przekazac sponsorowi ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-10-18 13:12:20

Temat: Makijaż w Sephorze
Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naszło mnie takie śmieszne pytanie. Jak to jest z robieniem makijażu przez
panie w Sephorze?? Jak to się załatwia? Przychodzę, pytam i umawiam się?
Kosztuje to coś i do czegoś zobowiązuje? Bo chciałabym zobaczyć się w jakiś
nowych kolorach, może by mi coś taka pani mądrego podpowiedziała. Bo skoro i
tak zwykle robię zakupy w Sephorze...

dzięki,
Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-10-18 21:43:34

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Oct 2003 15:09:24 +0200, ISIA <i...@p...onet.pl> wrote:
:
: To tym bardziej sie zapisz :-)
: Pani po makijazu wypisuje ponadto karteczke z polecanymi dla ciebie
: produktami i numerami uzytych kolorow. Mozna przekazac sponsorowi ;-)

a uzywa sephorowych kosmetykow, czy innych tez?

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-19 07:26:05

Od: ISIA <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> : produktami i numerami uzytych kolorow. Mozna przekazac sponsorowi ;-)
>
> a uzywa sephorowych kosmetykow, czy innych tez?

Raczej Sephorowych, ale jak powiesz, ze bys chciala wyprobowac
odpowiedni tusz YSL, to uzyje takiego.

Pozdrawiam
ISIA

{spam}MAKIJAZ DOSKONALY
do Lii, Isi i pozostalych zainteresowanych w sprawie kraziezy programu
Parapetówka i prezenty na nią
Fruttini w Warszawie
sklepy internetowe