sklepy internetowe

1. Data: 2003-10-17 18:50:06

Temat: sklepy internetowe
Od: "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Straciłam trochę czasu poszukując sklepu internetowego spełniającego
dwa jedynie wymagania: płatność Visą i produkty Galenic Elancyl w ofercie...
i nic nie znalazlam. Czy faktycznie nie ma żadnego internetowego sklepu z
kosmetykami
w którym można płacić kartą czy tylko wyszukiwarka nie znajduje?
Asia

1. Data: 2003-10-18 13:46:51

Temat: Re: sklepy internetowe
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:
> [...]
> internetowego sklepu z kosmetykami
> w którym można płacić kartą czy tylko wyszukiwarka nie znajduje?

A na http://esentia.pl byłaś?
Galenic jest napewno, tylko nie wiem jak z płatnościami.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-18 13:51:57

Od: ISIA <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Galenic jest napewno, tylko nie wiem jak z płatnościami.

Platne tylko za pobraniem, co latwo sprawdzic na stronie...

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-10-20 11:51:37

Od: "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira"
> A na http://esentia.pl byłaś?
Pewnie że bylam - płatność jedynie przy odbiorze, na dodatek
napisali, że nie wprowadzą płatności kartą w trosce o ceny ;-/
Dziwne, że innym sklepom się udaje a im nie.
Asia

1. Data: 2003-10-21 07:58:13

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS <a...@w...pro.onet.pl> wrote:
> [...]
> kosmetykami
> w którym można płacić kartą czy tylko wyszukiwarka nie znajduje?

Tak trochę obok - czy kupował ktoś w strawberry.net? Można im zaufać z
numerem karty czy to jakaś firma krzak? ;)

a. co nie słyszała

1. Data: 2003-10-21 08:15:53

Od: "mandragora" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> napisał(a):

> Tak trochę obok - czy kupował ktoś w strawberry.net? Można im zaufać z
> numerem karty czy to jakaś firma krzak? ;)

ja nie kupowalam, ale slyszalam tak wiele, ze to na pewno NIE firma krzak!
mozesz miec co najwyzej przejsciowe klopoty z zaakcpetowaniem Twojej karty
przez obsluge, ale dziewczyny jakos sobie z tym radzily i znam na pamiec peany
na czesc...

m.

1. Data: 2003-10-21 08:16:20

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> wrote:
> Tak trochę obok - czy kupował ktoś w strawberry.net? Można im zaufać z
> numerem karty czy to jakaś firma krzak? ;)

Bleah, skąd mi się ten adres wziął... Firma się posługuje nazwą
Strawberrynet, stąd pomyłka. Aktualnie rezyduje tu: www.1800malls.com;
host nie odpowiada, w kopii z Google'a niewiele widać... Jednak krzak?

a.

1. Data: 2003-10-21 09:47:44

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Asia Jedrychowska:

Z www.strawberrynet.com, pewnie. :)

> Firma się posługuje nazwą
> Strawberrynet, stąd pomyłka. Aktualnie rezyduje tu: www.1800malls.com;
> host nie odpowiada, w kopii z Google'a niewiele widać... Jednak krzak?

E, ja tam widzę. Free shipping anywhere in the world? Nie wierzę w
to, chyba że to gigantyczna pralnia pieniędzy. ;>

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2003-10-21 09:55:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Oct 2003 09:47:44 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:
:
: E, ja tam widzę. Free shipping anywhere in the world? Nie wierzę w
: to, chyba że to gigantyczna pralnia pieniędzy. ;>

firma jest zdaje sie w Hongkongu. oni tam maja niskie podatki :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-21 10:18:54

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
>: E, ja tam widzę. Free shipping anywhere in the world? Nie wierzę w
>: to, chyba że to gigantyczna pralnia pieniędzy. ;>
> firma jest zdaje sie w Hongkongu. oni tam maja niskie podatki :)

Hmhm. W sumie z mbankową ekartą mogłabym sprawdzić, ale pieniędzy mi
nie wolno na pierdoły wydawać.. ;(

Saddie
--
|\ /|

Rozjaśnianie włosów
Re: Pytanie do noszacych okulary ?
Re: Pytanie do noszacych okulary ?
poradźcie w sprawie manicuru [Warszawa] długie
kolczyk