Makijaż w stylu country.

1. Data: 2004-08-26 09:50:21

Temat: Makijaż w stylu country.
Od: "Kasi" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje zdjęć na makijaż w stylu country.
Czy może widziałyście gdzieś na stronach?
Może macie jakieś ciekawe pomysły?

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-08-26 10:22:29

Temat: Re: Makijaż w stylu country.
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kasi <k...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Poszukuje zdjęć na makijaż w stylu country.

Tzn. wiejski? Coś w stylu Jagny z Chłopów?
--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

1. Data: 2004-08-26 10:52:42

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-26 12:22,Użytkownik Seva ziewnął szeroko i rzekł:

> Kasi <k...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Tzn. wiejski? Coś w stylu Jagny z Chłopów?

Czyli silna dziołcha, cera: krew i mleko. Poliki znaczy się takie krwiste :)

Teraz do mnie dotarło. Ciuchy w stylu country i muzykę country kojarzę,
ale jak wygląda countrowy makijaż? Kojarzy mi się z latami 80-tymi
(mocne usta i oczy). Nie wiem dlaczego.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-26 11:05:51

Od: "Kasi" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej chodzi o makijaż pasujący do stroju pt kapelusz + kowbojki.

1. Data: 2004-08-26 11:56:30

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej chodzi o makijaż pasujący do stroju pt kapelusz + kowbojki.

Czyli wieś, ale za oceanem. Dolly Parton, znaczy się?

1. Data: 2004-08-26 12:42:22

Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Makijaż a'la Dolly...

http://www.dollyon-line.com/photos/061804_0007.shtml

na pewno w "stylu country", ale czy to ładnie wygląda.. o gustach się nie
dyskutuje ;)

PSO*

1. Data: 2004-08-26 12:56:11

Od: "Kasi" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najpiękniej na pewno nie :) ale i tak wygląda na to, że musi to być po
prostu mega mocny makijaz i będzie pasował. Nie moge sobie przypomnieć
"lasek" co grają w westernach jakie one mają makijaze. Muszę sobie jakiś
film zapuscić.

1. Data: 2004-08-26 13:07:20

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PSO wrote:

> Makijaż a'la Dolly...
>
> http://www.dollyon-line.com/photos/061804_0007.shtml
>
> na pewno w "stylu country", ale czy to ładnie wygląda.. o gustach się nie
> dyskutuje ;)

Mam niejasne wrażenie, że w czasach, do których nawiązuje
styl country, makijaż robiły tylko panienki z sloonu. W związku
z tym jest troche przerysowany, czy - jak powiedziałyby nasze
babcie - wyzywający. Nie uważam go za obowiązujący do kapelusza
i butów - to strój używany do stajni i jazdy konnej, gdzie
makijaż powinien być niezauważalny.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-08-26 13:07:51

Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie moge sobie przypomnieć
> "lasek" co grają w westernach jakie one mają makijaze. Muszę sobie jakiś
> film zapuscić.

Te które grają "normalne" role mają z tego co kojarzę makijaż a'la brak
makijażu ;) Natomiast te ktore graja.. mchm.. kobiety lekkich obyczajów,
mają makijaże właśnie w stylu Dolly :))) Co oczywiście nie oznacza, że Dolly
jest... :)

PSO*

1. Data: 2004-08-26 13:40:37

Od: "Kropeczka" <k...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prostu mega mocny makijaz i będzie pasował. Nie moge sobie przypomnieć
> "lasek" co grają w westernach jakie one mają makijaze. Muszę sobie jakiś
raczej nie jest wyzywający, ale też nie jest całkiem niezauważalny..
na 100% muszą byc ładnie podkreślone usta..:)

ps. Kasia pisz pod postem prosze...
Kropeczka

body butter - body shop
spadek po ciąży