Mala mucholowka prosi o pomoc:(

11. Data: 2005-10-26 07:21:02

Temat: Re: Mala mucholowka prosi o pomoc:(
Od: Jacek Kos <q...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Wartość ozdobna niewielka, użytkowa żadna.Wystarczy jednorazowo
> zapoznać się z tym zielskiem i jak nie chce współpracować, to na
> kompost.Szkoda czasu, lepiej poswięcić go roślinie która doceni
> Twój trud.To jest selekcja pozytywna.
> Pozdrawiam politycznie.MIrzan

Coś w tym jest na rzeczy. Much i komarśw w tym roku nie uświadczysz. No
i jak ja mam jej łapać, przynosić, i jeszcze się denerwować, że jej nie
smakuje, i że podrażniona, to mogę łapać, topić, urywać nóżki... No,
zabawy wiele i bez niewdzięcznego zielska z USA.

--
JackOss

12. Data: 2005-10-28 17:05:51

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-10-2005 o 21:49:55 Bartłomiej Kasiewicz <k...@w...pl> napisał:

> Jej dzisiajszy stan mozna zobaczyc tutaj : www.bratek.kom.pl (zdjecie nie
> oddaje dobrze kolorow i w rzeczywistosci jej liscie sa bardziej zolte)
> Nie wiem co sie dzieje...

Moja muchołówka wygląda tak:
http://www.roslinki.neostrada.pl/mucholowka1.jpg ;
http://www.roslinki.neostrada.pl/mucholowka2.jpg

Jakość zdjęć jest kiepska (bo robione aparatem z komórki) a stan roślinki
też nie jest rewelacyjny (latem była znacznie ładniejsza), bo przygotowuję
ją już do zimowania ;)

- Monika

13. Data: 2005-10-29 18:39:04

Od: "Bartłomiej Kasiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja wyglada milion razy lepiej niz moja! Bo moja to juz chyba...umiera:(
albo przygotowuje sie do zimowania.Wycialem czarne liscie wiec zostalo jej
tylko kilka, a te niestety juz wiedna. Jak myslisz? Warto odkopac i zobaczyc
jak wyglada ta cala bulwa czy lepiej nie ruszac i cierpliwie czekac na
wiosne?

14. Data: 2005-10-29 19:40:22

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-10-2005 o 20:39:04 Bartłomiej Kasiewicz <k...@w...pl> napisał:

> [...]
> zobaczyc
> jak wyglada ta cala bulwa czy lepiej nie ruszac i cierpliwie czekac na

Fajnie by było, gdyby poradził tu ktoś, kto się na tym zna... Ja nie
jestem specjalistką :/ Mogę Ci tylko napisać, co ja bym zrobiła, ale na
ile jest to słuszne postępowanie to nie mam pojęcia.
Ja bym nie ruszała i czekała do wiosny. Moim zdaniem popełniłeś bład
przesadzając ją. Cały czas zastanawiam się, czy dobrze dobrałeś ziemię?
Odstaw doniczkę w chłodne i zaciemnione miejsce. Obcinaj wszystkie
uschnięte liście i całą zimę pilnuj, by gleba była lekko wilgotna nie
dopuszczając jednocześnie do powstania grzybów ;)

- Monika

Problem z beniaminkiem.
mech
Jakie krzewy do ogrodu