Mala prosba....

1. Data: 2003-04-24 15:17:50

Temat: Mala prosba....
Od: "Malgosia" <O...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Z gory przepraszam, ze pytanie troche Off Topic, ale pytam z tej racji, ze
na tej grupie skupia sie najwiecej kobiet :)

Otoz wybieram sie do ginekologa po tabletki antykoncepcyjne - i tu nastepuje
pytanie... jesli do tej pory nie korzystalam z tego typu antykoncepcji, to
na jakiej zasadzie lekarz dopasuje mi najodpowiedniejszy srodek? czy bede
musiala przejsc szereg badan, czy tez wystarczy dokladny wywiad lekarski?
Prosze o odpowiedz 'doswiadczone' kobiety, zeby wiedziec, czego sie
spodziewac po wizycie :)

Z gory dziekuje :)

Malgosia

1. Data: 2003-04-24 16:16:02

Temat: Re: Mala prosba....
Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgosia" <O...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> musiala przejsc szereg badan, czy tez wystarczy dokladny wywiad lekarski?
> Prosze o odpowiedz 'doswiadczone' kobiety, zeby wiedziec, czego sie

Jeżeli dobry lekarz to zleci najpierw badania, a dopiero na ich podstawie
przepisze tabletki-jest ich tyle i maja rozna zawartosc hormonow,ze dla mnie
bez badan byłoby podejrzane wypisanie ich. No ale to tylko moje zdanie.
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2003-04-24 16:24:43

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgosia" <O...@n...com> napisał w wiadomości
> Z gory przepraszam, ze pytanie troche Off Topic,

Nic sie nie przejmuj, te z pytan sa najciekawsze.

> [...]
> pytanie... jesli do tej pory nie korzystalam z tego typu antykoncepcji, to
> na jakiej zasadzie lekarz dopasuje mi najodpowiedniejszy srodek?

Jesli idzie o dobrych lekarzy, a wiem cos o tym, prosza zeby sie rozebrac i
dopasowuja, co najlepsze. Dobrym jeden raz wystarczy. Szereg badan tylko w
wypadku, kiedy jest szereg pacjentek. Jesli zyczysz sobie dokladnego
wywiadu - popros.

1. Data: 2003-04-24 16:27:27

Od: Eva Sheers <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Apr 2003 18:16:02 +0200, Kasia S. wrote:

> Jeżeli dobry lekarz to zleci najpierw badania, a dopiero na ich podstawie
> przepisze tabletki

Tak powinno być, ale często jest tak, że nawet lekarze uważani za tych w
okolicy najznamienitszych (a może właśnie dlatego ?) poprostu wypisują
pigułki, nie wspominając nawet o badaniach, poprzestając na bardzo skromnym
wywiadzie. Możliwe, że to im wystarcza, nie twierdzę, że nie. Chodzi mi
tylko o to, że cudów i wielkiego zainteresowania w sensie "najpierw robimy
bardzo szczegółowe badania", bym się nie spodziewała :)

Eva

1. Data: 2003-04-24 16:53:59

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Apr 2003 17:17:50 +0200, "Malgosia"
<O...@n...com> wrote:

> [...]
>musiala przejsc szereg badan, czy tez wystarczy dokladny wywiad lekarski?
>Prosze o odpowiedz 'doswiadczone' kobiety, zeby wiedziec, czego sie

Powinien sie odbyc wywiad srodwiskowy to raz, mozliwe jest tez
skierowanie na badanie stanu watroby (proby watrobowe)

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-04-24 17:19:47

Temat: Odp: Mala prosba....
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malgosia <O...@n...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b88v4v$27j$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> musiala przejsc szereg badan, czy tez wystarczy dokladny wywiad lekarski?
> Prosze o odpowiedz 'doswiadczone' kobiety, zeby wiedziec, czego sie

Jesli bedzie dobry lekarz, to zrobi wywiad i zleci badania

Jesli jednak nie, to popros go o Rigevidon. Nie jest to lek najnowszej
generacji, ale bardzo dobry. Nie znam osoby, u ktorej wywolywalby
jakiekolwiek skutki uboczne.

I poszukaj lekarza, ktory bedzie sie przykladal do swojej pracy.

Kania
GG: 299238

1. Data: 2003-04-24 17:27:06

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinien sie odbyc wywiad srodwiskowy to raz

Wywiad środowiskowy jest całkowicie zbędny!
Ola

1. Data: 2003-04-24 17:31:33

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakiekolwiek skutki uboczne.
>
> I poszukaj lekarza, ktory bedzie sie przykladal do swojej pracy.

Co leczy ten lek?

1. Data: 2003-04-24 17:38:11

Temat: Re: Odp: Mala prosba....
Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Kania się nie boi i nas tutaj niepokoi:

> Jesli bedzie dobry lekarz, to zrobi wywiad i zleci badania

A po jaka cholere wywiad srodowiskowy?! Co on ma ustalic?! Chyba tylko
po to by wszyscy wiedzieli, ze chcesz brac pigulki... Glupota!

Badania sa drogie zwlaszcza w publicznej medycynie, dlatego sie ich nie
robi lub robi bardzo rzadko w uzasadnionych przypadkach, chyba, ze
poprosisz o skierowanie, ale i sama za nie zaplacisz. Zreszta wiekszosc
z nich mozna zrobic juz po dostaniu pigulek.

Lekarz pewnie spyta Cie czy masz predyspozycje do tycia, zrobi
podstawowe badanie ginekologiczne, moze i cytologiczne i tyle.

Dostaniesz recepte na pigulki i jesli bedzie sie cos zlego dzialo
podczas okresu adaptacyjnego to wtedy zrobi sie badania lub zmieni pigulki.

Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-24 17:44:51

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgosia" <O...@n...com> napisał w wiadomości
> Prosze o odpowiedz 'doswiadczone' kobiety, zeby wiedziec, czego sie
> [...]

Moja doktorka dobierała mi tabletki po dokładnych badaniach hormonalnych i
badania krwi i próby wątrobowe robię co 4- 5 miesiący , z tego co wiem
lekarze w ZOZ-ach rzadko dają skierownia na tego typu badania bo po prostu
sa kosztowne .
Jak już będziesz to zapytaj lekarza na jakiej podstawie przepisuje Ci
konkretne tabletki i jeśli nie zrobi tego sam to poproś o skierowanie na
dokładne badania przecież to sa hormany i zakłócają one naturalny rytm .

powodzenia ASia

Wella Smooth & Curl Liquid
Pytanie do opolanek
parowki - z czego?