Mała prośba odnosnie wizaz.pl

1. Data: 2004-07-02 22:58:17

Temat: Mała prośba odnosnie wizaz.pl
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobietki, ja bardzo proszę, nie wystawiajcie opinii kosmetykom po zużyciu
jednej próbki, albo po jednorazowym użyciu kremu u mamy/cioci/koleżanki, bo
takie opinie nie mają najmniejszego sensu.
Co najwyżej można stwierdzić, czy kosmetyk nie uczula przy pierwszych paru
użyciach (co i tak jest kwestią względną, bo jednego uczuli, drugiego nie),
czy ładnie pachnie (tez względne bardzo) i jaką ma konsystencję.
A to naprawdę za mało, za to często skutecznie zawyża ocenę - jedna ocena
od kogoś kto zużył pół pudełka kremu jest średnia i 3 oceny od osób które
raz się próbką maznęły i pieją kurcze z zachwytu a średnia rośnie na pięć
gwiazdek. :->

No trochę myślenia, przecież w kosmetykach liczy się długotrwały efekt, a
nie euforia użytkowniczki po pierwszym użyciu, _zawłaszcza_ przy kosmetykach
pielęgnacyjnych, gdzie jednak efekty widać na ogół po systematycznym
stosowaniu przez x okres czasu, często określaniu przez samych producentów
na ileś tam dni/tygodni/miesięcy.

Sowa - trochę znużona grzebaniem w mylnych bardzo opiniach i sztucznie
zawyżonych ocenach

Mnie tez się zdarza, że dorwę jakiś upragniony kosmetyk i wpadam w euforię i
mam wrażenie, że nic mi tak dobrze nie robiło - ale tak naprawdę jest się w
stanie wystawić porządną ocenę, dopiero po dłuższym czasie stosowania.
Czasami coś co na początku zachwyca, z czasem ujawnia minusy - skóra się np.
nadmiernie przesusza, choć na początku wydawało się, że jedynie się
zmatowiła, albo niby wszystko OK a zaczynają się robić wągry itp. Tak więc -
trochę umiaru w tych pochopnych opiniach.

1. Data: 2004-07-03 10:13:42

Temat: Re: Mała prośba odnosnie wizaz.pl
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Sowa - trochę znużona grzebaniem w mylnych bardzo opiniach i sztucznie
> zawyżonych ocenach

To chyba nie do zrealizowania ;-/

Na przyklad tu sobie zobacz. Co najmniej dwie kretynki, ktore krem
ewidentnie uczulil, mimo tego ZUZYWAJA CALE OPAKOWANIE (!!!), ale wystawiaja
negatywna opinie, bo krem zamiast nawilzyc to im wysuszyl skore pod oczami.
http://glinki.com/?l=du5btu
Ja sie czasem zastanawiam, czy sa jakies granice ludzkiej glupoty...

Poza tym brakuje mi na wizazu informacji przy recenzjach o wieku (albo
chociaz przedziale wiekowym ;-) ) i cerze recenzentki. Mam czasem
wrazenie, ze rozne dziunie z cera tlusta biora krem do suchej i
marudza, ze zatyka pory, albo dwudziestki stosuja krem liftingujacy i
pisza, ze niedobry, bo nie widac efektow ;-)

Natrafilam tez na recenzje maseczki liftingujacej, gdzie istotka wpisujaca
opinie miala pretensje, ze nie nawilza... No comments.

/osoby, ktore przy czytaniu tego posta mialy wrazenie deja vue informuje, ze
zostal zrealizowany przy pomocy copy&paste ;-)/

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-07-03 10:57:51

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To chyba nie do zrealizowania ;-/

Może jednak. Nie znam się na tworzeniu stron, ale wydaje mi się, że
wystarczył by skrypt wymuszający umieszczanie recenzji w czytelnej tabelce.

> Poza tym brakuje mi na wizazu informacji przy recenzjach o wieku (albo
> chociaz przedziale wiekowym ;-) )

Też mi się wydaje, że może opinie powinny być bardziej sformalizowane - np.
w formie tabelki - najpierw dane recenzentki - wiek, jaka cera, jakie z nią
problemy, czego oczekiwała od danego kosmetyku, na co miał jej pomóc i jakie
są i cz. w ogóle są, efekty jego stosowania po czasie określonym przez
producenta (np. owe 21 dni - wzrost wilgotności o 34% ;-) ) i czy efekty w
ogóle zgadzają się z producenta obietnicami.

> /osoby, ktore przy czytaniu tego posta mialy wrazenie deja vue informuje,
ze
> zostal zrealizowany przy pomocy copy&paste ;-)/

Wystarczy pobuszować po opiniach na wizazu i ww wszystko da się uwierzyć.
:->

Sowa

1. Data: 2004-07-03 13:35:22

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

oczami.
> http://glinki.com/?l=du5btu
> Ja sie czasem zastanawiam, czy sa jakies granice ludzkiej glupoty...

Dopiero teraz miałam czas to przeczytać - no faktycznie, nie bardzo wiadomo
co właściwie powiedzieć.
Następnym razem będzie opinia cykuty pisana siłą woli z za światów - "czułam
, że jest gorzkie, że piecze, że mnie zabija, ale wypiłam do końca ten
kompot . Daje 2 gwiazdki, bo trumienka była gustowna" :->

Sowa

1. Data: 2004-07-03 14:23:56

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oczami.
> http://glinki.com/?l=du5btu
> Ja sie czasem zastanawiam, czy sa jakies granice ludzkiej glupoty...

moze chcialy dac mu druga sznase...?
swoja droga ja sama czasami jak kosmetyk nie sprawdza sie za dobrze
odstawiam na polke zeby do niego wrocic bo moze to przypadek albo akurat tak
sie zbieglo ze uczulilo mnie cos innego.

Ale faktem jest to ze ocenami na wizazu nie mozna sie kierowac wogle.

Pozdr

1. Data: 2004-07-03 14:56:09

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marudza, ze zatyka pory, albo dwudziestki stosuja krem liftingujacy i
> pisza, ze niedobry, bo nie widac efektow ;-)

Takie informacje są, jeśli czujesz się taka rozgarnięta ponad przeciętną,
wystarczy kilka kliknięć myszką ;>

> Natrafilam tez na recenzje maseczki liftingujacej, gdzie istotka wpisujaca
> opinie miala pretensje, ze nie nawilza... No comments.

Może maseczka miała również nawilżać, jedno drugiego nie wyklucza

Pozdr
Asieńka P

1. Data: 2004-07-03 15:28:40

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asienka P" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Takie informacje są, jeśli czujesz się taka rozgarnięta ponad przeciętną,
> wystarczy kilka kliknięć myszką ;>

Co tak nerwowo? Jesteś autorka podobnych recenzji, typu "użyłam pół próbki
co leżała w łazience u cioci i ten krem jest super!!! (i pięć uśmieszków na
okrasę)?
Bo ja sobie wizaz.pl. bardzo cenię i chciałabym, żeby podobne nieprzemyślane
i bezwartościowe teksty nie psuły go, robiąc z niego miejsce, gdzie wstawia
się byle jakie recenzje na podstawie jednego maźnięcia się kremem , byle
tylko zaistnieć jako opiniująca, a skutek jest taki, że będzie sobie można
ranking kosmetyków kompletnie odpuścić jako nic nie warty. Najlepsze jak
ocenia się w ten sposób kremy, których działanie sam producent określa jako
dość powolne i dające skutki przy długotrwałym, systematycznym stosowaniu.

To jest po prostu psucie dobrze wykonanej przez twórców wizażu roboty. I to
nie małej.

> Może maseczka miała również nawilżać, jedno drugiego nie wyklucza

To wtedy byłaby liftingująco-nawilżająca.

Sowa

1. Data: 2004-07-03 16:23:21

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co leżała w łazience u cioci i ten krem jest super!!! (i pięć uśmieszków
Moja odpowiedź nie tyczyła się używania próbek i ocenienia czym prędzej po
ich użyciu kosmetyku /też mi się to nie podoba/, tylko ciężkich słów, które
padły w stronę serwisu, który też sobie bardzo cenię.
Póki dostęp do wystawiania recenzji jest otwarty, takie oceny będą się
pojawiały. Mam na to taki sposób, że biorę pod uwagę oceny tylko wybranych
recenzentek.

> To wtedy byłaby liftingująco-nawilżająca.
Tu się nie zgodzę, nazwa maseczki określa jej główne działanie, a są też
inne. Widziałaś kiedyś maseczkę pt: oczyszczająco- dotleniająco-
nawilżająco- odżywczo- energetyzująco- opóźniająca procesy starzenia?
Wyliczyłam działanie maseczki DC, a maseczkę nazwano tylko oczyszczająco-
energetyzująca.

Pozdr
Asieńka

1. Data: 2004-07-03 19:27:44

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Calosc prosby goraco popieram :-).

> /osoby, ktore przy czytaniu tego posta mialy wrazenie deja vue informuje,
ze
> zostal zrealizowany przy pomocy copy&paste ;-)/

he he :-)

--
pozdrawiam cieplo,
Magda

1. Data: 2004-07-05 10:34:10

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-03 12:13,Użytkownik ISIA ziewnął szeroko i rzekł:
> /osoby, ktore przy czytaniu tego posta mialy wrazenie deja vue informuje, ze
> zostal zrealizowany przy pomocy copy&paste ;-)/

To dobrze, że piszesz, bo ja już myślałam, że coś ze mną nie tak :)

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

sila sugestii?