Re: Mała prośba odnosnie wizaz.pl

From: "ISIA" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Mała prośba odnosnie wizaz.pl
Date: Sat, 3 Jul 2004 12:13:42 +0200
Sender: i...@p...onet.pl@em98.internetdsl.tpnet.pl

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:cc4pa4$hd5$1@news.onet.pl...

> Sowa - trochę znużona grzebaniem w mylnych bardzo opiniach i sztucznie
> zawyżonych ocenach

To chyba nie do zrealizowania ;-/

Na przyklad tu sobie zobacz. Co najmniej dwie kretynki, ktore krem
ewidentnie uczulil, mimo tego ZUZYWAJA CALE OPAKOWANIE (!!!), ale wystawiaja
negatywna opinie, bo krem zamiast nawilzyc to im wysuszyl skore pod oczami.
http://glinki.com/?l=du5btu
Ja sie czasem zastanawiam, czy sa jakies granice ludzkiej glupoty...

Poza tym brakuje mi na wizazu informacji przy recenzjach o wieku (albo
chociaz przedziale wiekowym ;-) ) i cerze recenzentki. Mam czasem
wrazenie, ze rozne dziunie z cera tlusta biora krem do suchej i
marudza, ze zatyka pory, albo dwudziestki stosuja krem liftingujacy i
pisza, ze niedobry, bo nie widac efektow ;-)

Natrafilam tez na recenzje maseczki liftingujacej, gdzie istotka wpisujaca
opinie miala pretensje, ze nie nawilza... No comments.

/osoby, ktore przy czytaniu tego posta mialy wrazenie deja vue informuje, ze
zostal zrealizowany przy pomocy copy&paste ;-)/

Pozdrawiam
ISIA