Re: Mała prośba odnosnie wizaz.pl

Data: 2004-07-03 13:35:22
Temat: Re: Mała prośba odnosnie wizaz.pl
Od: "Sowa" <m...@b...pl>

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cc60sk$m5i$1@news.onet.pl...

> Na przyklad tu sobie zobacz. Co najmniej dwie kretynki, ktore krem
> ewidentnie uczulil, mimo tego ZUZYWAJA CALE OPAKOWANIE (!!!), ale
wystawiaja
> negatywna opinie, bo krem zamiast nawilzyc to im wysuszyl skore pod
oczami.
> http://glinki.com/?l=du5btu
> Ja sie czasem zastanawiam, czy sa jakies granice ludzkiej glupoty...

Dopiero teraz miałam czas to przeczytać - no faktycznie, nie bardzo wiadomo
co właściwie powiedzieć.
Następnym razem będzie opinia cykuty pisana siłą woli z za światów - "czułam
, że jest gorzkie, że piecze, że mnie zabija, ale wypiłam do końca ten
kompot . Daje 2 gwiazdki, bo trumienka była gustowna" :->

Sowa