Malakser?

1. Data: 2005-03-01 17:11:24

Temat: Malakser?
Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebne urządzenie do tarcia ziemniaków na placki. Mąż odmówił.Miałam
kiedys takie coś ale na twardych ziemniakach się zacinało.
Co możecie polecić.? dobrze by nie był to sprzęt gigant.

2. Data: 2005-03-01 17:14:05

Temat: Re: Malakser?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl>
> Potrzebne urządzenie do tarcia ziemniaków na placki.

A jakie masz urzadzenie w domu?

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

3. Data: 2005-03-01 17:30:24

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl>
>
> A jakie masz urzadzenie w domu?
>
> --
> Pozdrawiam
> Iwona
To było jakieś no name.(czerwone i kupione dawno temu "u ruskich"Miało noże
i funkcje jak malakser.Niestety ziemniaki kupuję w sklepie i jak się
zdarzyły twarde to sie zacinał.Przy próbie na siłe coś tam właziło miedzy
noże itrzeba było myć.
Może zależy to od mocy urządzenia w watach?
TMK

4. Data: 2005-03-01 18:11:53

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl>

> To było jakieś no name.(czerwone i kupione dawno temu "u ruskich"Miało
> noże
> i funkcje jak malakser.

Pytalam, bo liczylam, ze powiesz, ze masz jakiegos robota... wowczas mozna
(przynajmniej ja tak od wielu lat robie) uzyc drobnej tarczki do warzyw i
noza do miesa jednoczesnie. Nie posiadam specjalnej tarczki do ziemniakow,
ale wcale nie odczuwam jej braku:) A robot (maszyna akurat Philipsa), jak to
robot sprawuje sie idealnie niemal do wszystkiego.

5. Data: 2005-03-02 09:03:00

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tmk napisał(a):

> Potrzebne urządzenie do tarcia ziemniaków na placki. Mąż odmówił.

Maszynka do mięsa prod. Zelmer, np. 886.5 + szatkownica 86.4. W zestawie
jest tarka do przecierania ziemniaków. Zestaw polecam jako zadowolony
użytkownik.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

6. Data: 2005-03-02 10:38:02

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> Co możecie polecić.? dobrze by nie był to sprzęt gigant.
Ja polecam sokowirówkę - od lat używamy z dobrym rezultatem.

Pzdr/Emek

bąble na uszczelce pralki
Pralka jeszcze raz - co kupic?
Fugi - problem
Co lepsze RAINBOWs czy QUEEN OF AIR - dla alegrików ?
instalator do kuchenki elekr. (Poznań)