Malowanie glazury

1. Data: 2003-06-19 17:18:38

Temat: Malowanie glazury
Od: "Paweł W." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie czy sa sposoby na pomalowanie glazury. Czy ktos moze juz cos
takiego praktykowal? Czy nalezaloby jakos ja wczesniej specjalnie
przygotowac - naprzyklad zmatowac? Jakiego rodzaju farby najlepiej stosowac?
Mysle tutaj o lazience.
Wielce zaciekawiony
Pawel W.

1. Data: 2003-06-20 09:20:23

Temat: Re: Malowanie glazury
Od: mirek krasnowski <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł W. wrote:
> Zastanawiam sie czy sa sposoby na pomalowanie glazury. Czy ktos moze juz cos
> takiego praktykowal?

Zobacz wątek z 16.06 godzina 15.02 malowanie płytek.

pzdr
mirek

1. Data: 2003-06-20 13:01:00

Od: "ArturR" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi Ci o malowanie "artystyczne" czy całkowite pokrycie płytek innym
kolorem?
Właśnie przymierzam się do malowania całościowego farbą epoksydową (biała +
pigment).
Traktuję to jako prowizorkę do czasu generalki w łazience i WC, więc nie
oczekuję super efektu.
Niemniej mam nadzieję, że nie wyjdzie żadne straszydło :)

1. Data: 2003-06-20 18:35:07

Od: "Aseti" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł W." <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takiego praktykowal? Czy nalezaloby jakos ja wczesniej specjalnie
> przygotowac - naprzyklad zmatowac? Jakiego rodzaju farby najlepiej

Jeżeli myślisz o pomalowaniu kafelków we wzory, to ja używam farb typu Royal
Talens Decorfun: Relief
Paint, Glass Transparent Colour oraz Nerchau Window Art - Fenstermalfarbe,
Fenstermalfarbe Konturenmaler
Żeby malunki dobrze się trzymały na płytlkach musisz je najpierw odtłuścić.

--
Pozdrawiam Aseti

Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo, jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

1. Data: 2003-06-20 20:34:30

Od: "Animi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiego praktykowal? Czy nalezaloby jakos ja wczesniej specjalnie
> przygotowac - naprzyklad zmatowac? Jakiego rodzaju farby najlepiej

Ja kiedyś malowałam stare płytki Farbą Otex Tikkurili. Przedtem trzeba było
umyć specjalnym detergentem też Tikkurili (który jednocześnie matowił
powierzchnię).
Efekt zadowalający.
Animi
PS. odpisując na priv usuń ".kasujto" z adresu.

1. Data: 2003-06-20 20:56:43

Od: "Paweł W." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ArturR" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczekuję super efektu.
> Niemniej mam nadzieję, że nie wyjdzie żadne straszydło :)

Piszac tego posta mialem dokladnie to na mysli. Niemniej po przeanalizowaniu
informacji z przed paru dni (dzieki Mirkowi - jakos wczesniej nie zauwazylem
tego watku) zastanawiam sie nad wprowadzeniem zmian w pomysle ....
W domu mam kilku rozrabiakow - warto by cos wymyslic ....
Pawel W.

1. Data: 2003-06-21 08:03:46

Od: "Aseti" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...] W domu mam kilku rozrabiakow - warto by cos wymyslic ....
> Pawel W.

Niech dzieci namalują coś po swojemu :)
To może być doskonały pomysł i zabawa dla nich :))

1. Data: 2003-06-21 20:34:36

Od: "Paweł W." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Niech dzieci namalują coś po swojemu :)
> To może być doskonały pomysł i zabawa dla nich :))

Jeszcze chyba nie - najsatrszy ma 6 lat, potem 3 a najmlodszy 1 - a po za
tym mogłbym liczyć na pokemony lub cos w tym stylu ...

Pawel W.

1. Data: 2003-06-23 10:42:07

Temat: Odp: Malowanie glazury
Od: "Aseti" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł W. <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bd2ff9$gsc$...@f...acn.pl...

> Jeszcze chyba nie - najsatrszy ma 6 lat, potem 3 a najmlodszy 1 - a po za
> tym mogłbym liczyć na pokemony lub cos w tym stylu ...
>
> Pawel W.

Jeżeli malowanie glazury ma być elementem tymczasowym, to niech dzieciaki w
jakimś kąciku odcisną swoje łapki.
Na pewno sprawi im to dużo frajdy, a i efekt może być ciekawy

--

remont lazienki
Ytong
dobor kolorow