Malowanie: grzejniki + drzwi wewnętrzne

1. Data: 2006-07-26 18:54:42

Temat: Malowanie: grzejniki + drzwi wewnętrzne
Od: MikroBajt <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co polecicie z dostepnych w sklepach farb
do pomalowania "elementów" jak w temacie.
Tradycyjnie ;) -> na biało.
Muszę jutro pobiec do sklepu i cos kupić

Dzięki za pomoc tym co coś doradzą!!

2. Data: 2006-07-27 11:09:38

Temat: Re: Malowanie: grzejniki + drzwi wewnętrzne
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2006-07-26 20:54, MikroBajt napisał(a):
> Co polecicie z dostepnych w sklepach farb
> do pomalowania "elementów" jak w temacie.
> Tradycyjnie ;) -> na biało.
> Muszę jutro pobiec do sklepu i cos kupić
>
> Dzięki za pomoc tym co coś doradzą!!

Do malowania grzejników jest specjalna farba (nie żółknie jak masz na
biało), a do drzwi ja bym brał akrylową (nie będzie śmierdzieć) i po 30
minutach będzie sucha.

Olo
Mój adres zakodowany w ROT 13.

3. Data: 2006-07-28 09:33:20

Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

MikroBajt pisze:

> Co polecicie z dostepnych w sklepach farb
> do pomalowania "elementów" jak w temacie.
> Tradycyjnie ;) -> na biało.
> Muszę jutro pobiec do sklepu i cos kupić
>
> Dzięki za pomoc tym co coś doradzą!!

Dulux to grzejników (tak jak Ci ktoś napisał -- jest specjalna, opisana
właśnie jako "do grzejników"). Do drzwi akrylowa.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

Wakacje...
[prawo] piecyk gazowy i rura