Malowanie pokoju.

1. Data: 2003-04-16 13:48:09

Temat: Malowanie pokoju.
Od: "Ewa" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Mam pytanie-chcę aby firma (lub jakaś osoba-jeszcze nie wiem kto) wymalowała
mi mieszkanie-jakie są stawki za wymalowanie1 m2.
Dziękuję

1. Data: 2003-04-18 20:41:31

Temat: Re: Malowanie pokoju.
Od: "MADRAFi" <rafi@_remove_x86.info.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlem ulotke pod drzwiami ze jakas firma bierze 12 zl za m^2 + VAT

1. Data: 2003-04-19 10:05:24

Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Strasznie drogo. Ostatnio zatrudnialem firme za 3,50 za metr plus VAT. Cena
obejmowala zmycie i dwukrotne pomalowanie, wg rysunku projektantki, czyli
musieli sie bawic w zaklejanie tasma itp. Mialo to miejsce we Wroclawiu,
firma byla bardzo porzadna, i jest to chyba normalna cena.
Pozdrowienia,
MAciej

1. Data: 2003-04-25 06:28:36

Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> znalazlem ulotke pod drzwiami ze jakas firma bierze 12 zl za m^2 + VAT

Może to chodzi o m2 powierzchni pokoju a nie ściany?

Zdzieranie tapet i sufitu "styropianowego" ?
Zmywarka 56A22 pytanie do uzytkownikow
jak obudowac wanne?
adaptacja poddasza - kamienica miejska..
Gdzie witraze, tasma olowiana