Re: Mały Adolfek

Data: 2014-11-21 23:42:58
Temat: Re: Mały Adolfek
Od: glob <r...@g...com>

Qrczak
Dnia 2014-11-21 12:52, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> I dobrze "mówiła" Biblia. Nic tak nie dyscyplinuje człowieka (zwłaszcza
> młodego) jak ta rózga. Tak więc dla dobra jego samego i innych nie
> należy zapominać o rózdze.

A Ty za co dostawałeś w dupsko od ojca? I za co dostawały Twoje dzieci?

Przecież to widać dziecko z przertąconą osobowością będzie posłuszne do dyktatów i
tak trybunowi się miesza posłuszeństwo do komuny z posłuszeństwem bezmyślnym do tego
co głosi kler.