a ja pozwolę sobie powiedzieć tak :

21. Data: 2006-07-29 17:23:53

Temat: Re: Maly (OT) do wypowiedzi grupowiczki kitki:)
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
eafur9$5f1$...@i...gazeta.pl...
:))

> Przeczytlem ten twoj post drugi raz (mimo, ze mam cholernie duzo zaleglej
> roboty)

co swiadczy tylko o kompletnym braku umiejetnosci zorganizowania sobie pracy
i pogodzenia tego z "przyjemnosciami". A moze to jest powod twoich
frustarcji?

>bo probuje zrozumiec twoj sposob rozumowania....i musze powiedziec,
> ze nadal mam powazne trudnosci....

ni etylko w tym przypadku :)))

> hmmm....mowi sie trudno,....

i pisze sie dalej ;)

mozesz sie skupic i wyjasnic co ma wspolnego to co powyzej z twoim
opowiadaniem?

> [...]
> Zostawialem tam sporo ciezko zarobionych pieniedzy, bo sadzilem, ze w ten
> sposob popieram mojego rodaka, ktory jest otoczony przez silna
> konkurencje,
> wiec sila rzeczy dochodow zbyt duzych nie ma jako emigrant...
> hmm.....no i prosze sobie wyobrazic co ktoregos dnia ta Polka mi
> powiedzial:
> (cytyje);
> .."a skad tyle forsy masz, ze az takie zakupy mozesz u mnie robic?"
> (potem sie nawet dowiedzialem , ze rozpowiadala o tych moich zakupach
> niestworzone historie do innych rodakow)

co tylko potwierdza ze pojecie o ekonomii to masz na tym samym poziomie co
twoj ulubiony Cooler :(

> ...w pierwszym momencie mnie kompletnie to co ona powiedziala
> sparalizowalo...

> Wyszedlem jednak spokojnie z jej sklepu

to musialo byc STRASZNIE dawno!

> w tej chwili moja rodaczka sklepu juz nie ma i sprzata
> mieszkania swoich bylych konkurentow....

czy nalezy z tego zrozumiec ze bylas jej jedyna klientka!?

Jurek

22. Data: 2006-07-29 17:25:07

Temat: Re: a ja pozwolę sobie powiedzieć tak :
Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuję za tak dokładne wyjaśnienie.:))

pozdrawiam
Kitka

23. Data: 2006-07-29 17:43:21

Od: " jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitka <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie no bomba naprawdę :)) fajny jesteś jak słowo daję .!!!

och,......ty tez jestes bardzo fajna, slowo ci daje !!!

milej soboty i niedzieli !!!

----
pozdr. Jeff

24. Data: 2006-07-29 17:58:32

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadę na urlopik już nie będę wyskakiwać jak Filip z konopii z moimi dziwnymi
przemysleniami (obiecuję , słowo harcerza :)) ).

pozdrawiam

Kitka

25. Data: 2006-07-29 18:02:01

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitka <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jadę na urlopik już nie będę wyskakiwać jak Filip z konopii z moimi dziwnymi
> przemysleniami (obiecuję , słowo harcerza :)) ).

..ale, ale.....mnie wlasnie chodzi o to abys wyskakiwala ...druhno !

Wspanialego urlopu i duzo slonca ...!
-----
Jeff

26. Data: 2006-07-29 18:33:36

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki: serdeczne )) a teraz już zmykam..fajny film na jedynce się zapowiada
.

pozdrawiam
Kitka

27. Data: 2006-07-29 19:07:02

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kitka napisał(a):
> dziekuję za tak dokładne wyjaśnienie.:))
>

> pozdrawiam
> Kitka

Nie ma za co. To przyjemnosc prowadzic rozmowe z takimi osobami jak Ty.

Pozdr. andy

28. Data: 2006-07-29 19:14:22

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> " Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> eafur9$5f1$...@i...gazeta.pl...

Wiesz co Jurek mam takie same odczucia jak ty. Cos pogubilo sie nasze
biedactwo o wielu imionach i niesprecyzowanej plciowosci. No chyba, ze
za goraco i glukoza krystalizuje sie w mozdzku.

Pozdr. andy

29. Data: 2006-07-29 22:01:46

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kitka pisze:

> dzięki: serdeczne )) a teraz już zmykam..fajny film na jedynce się zapowiada

Och, K-PAX rzadzi :)

30. Data: 2006-07-29 22:53:26

Od: " jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andy <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
> biedactwo o wielu imionach i niesprecyzowanej plciowosci. No chyba, ze
> za goraco i glukoza krystalizuje sie w mozdzku.

Dlaczego koniecznie chcesz na tej grupie pozowac na idiote i popierasz tego
debila?
Jesli nadal tak bedziesz robil, to nie bede czytal twoich postow, tak jak nie
czytam postow tego wsiowgo glupka.
______
Jeff

glodni mezczyzni wola .......(link)(ot)