Mały dom, tańszy od kawalerki

31. Data: 2010-11-09 10:26:37

Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]
Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski wrote:

> Crosspost wyraźnie widać w nagłówku. Dla każdego, kto umie czytać
> oczywiście.

Co oczywiście w żaden sposób nie redukuje burackości takiego
działania...

witrak()

32. Data: 2010-11-09 10:38:34

Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 9, 10:52 am, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

> A ja myślę, że będzie kosztował pięciocyfrową, a nie sześciocyfrową sumę.
> Tzn ja bym umiał za tyle zbudować.

Ja tez tego nie rozumiem - skoro jestes w stanie wybudowac tanio na
cudzej ziemi/ogrodku dzialkowym to w czym problem zeby wybudowac za ta
sama kwote na swojej wlasnej ziemi - dajmy na to nawet nielegalnie,
bez bawienia sie w papierologie.

33. Data: 2010-11-09 10:47:17

Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
>cudzej ziemi/ogrodku dzialkowym to w czym problem zeby wybudowac za ta
>sama kwote na swojej wlasnej ziemi - dajmy na to nawet nielegalnie,

Ktoś tu kiedyś dawał linka na dom z kontenerów.
Wystarczy kupić działkę, przywieźć kilka kontenerów i postawic obok siebie.
Czy jest jakas urzędnicza moc aby zabronić mi noclegu w kontenerze?

Marek

34. Data: 2010-11-09 10:50:24

Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 9, 11:47 am, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
> U ytkownik "BK" <b...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:465fb0a0-0435-4171-9804-a1cc484cfc9c@s5g2000y
qm.googlegroups.com...

> Kto tu kiedy dawa linka na dom z kontener w.
> Wystarczy kupi dzia k , przywie kilka kontener w i postawic obok siebie.
> Czy jest jakas urz dnicza moc aby zabroni mi noclegu w kontenerze?
>
> Marek

Nie i to jest moim zdaniem juz znacznie lepsze i zupelnie legalne
rozwiazanie - na swojej dzialce mozna sobie postawic przenosny (w
zalozeniu) kontener i miec wszystko w nosie. Tanio, legalnie i bez
ryzyka, ze ktos Cie podkabluje i bedziesz sie musial sie zbierac.

Nie wiem na czym polega sens i jakas wartosc dodana genialnego pomyslu
mieszkania w murowanej altanie na ogrodku dzialkowym. Pomysl rownie
dobry jak koczowanie na dworcu centralnym.

35. Data: 2010-11-09 10:50:50

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

cudzej ziemi/ogrodku dzialkowym to w czym problem zeby wybudowac za ta
sama kwote na swojej wlasnej ziemi - dajmy na to nawet nielegalnie,
===============

Żaden!!!!!!!!!!!! Czy to ja mówię, że jest jakiś problem??????????????????

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

36. Data: 2010-11-09 10:52:01

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

> Co oczywiście w żaden sposób nie redukuje burackości takiego
> działania...

Burackie jest dyskutowanie nie przedstawiając się.

37. Data: 2010-11-09 10:55:40

Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 9, 11:50 am, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
> [...]
>
> --
> Jan Werbi ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Tak Ty wmawiasz, ze jest taki problem.

Oglaszasz "nowy" pomysl taniego budownictwa, ktore w zalozeniu pozwala
zyc bez kredytu hipotecznego przy czym w zaden sposob to budownictwo
nie jest "nowe" "tanie" etc.

Caly "myk" domu tanszego od mieszkania sprowadza sie do tego zeby go
postawic nielegalnie na cudzej ziemi.

Pytanie wiec w czym to budownictwo jest lepsze od normalnego
budownictwa? Gdzie roznica? Gdzie wartosc dodana?

38. Data: 2010-11-09 10:57:02

Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze dodam - czyli zamiast bawic sie w filozofie mozna bylo po
prostu napisac wybuduj dom, zamiast wydawac na mieszkanie, za m2
wyjdzie taniej :) Po wafla cala filozofia z budowaniem nielegalnie na
jakims ogrodku dzialkowym?

39. Data: 2010-11-09 10:57:45

Temat: Re: Maly dom, tanszy od kawalerki
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> [...]

> Oglaszasz "nowy" pomysl taniego budownictwa, ktore w zalozeniu pozwala
zyc bez kredytu hipotecznego przy czym w zaden sposob to budownictwo

Jest tanie.

> Caly "myk" domu tanszego od mieszkania sprowadza sie do tego zeby go
postawic nielegalnie na cudzej ziemi.

To jedna z mozliwosci, ale sa inne np postawienie go na wlasnej ziemi.

> Pytanie wiec w czym to budownictwo jest lepsze od normalnego
budownictwa? Gdzie roznica? Gdzie wartosc dodana?

Lepsze dla nie majacych pieniedzy, bo tansze, róznica polega na cenie i
wolnosci od dlugów, wartosc dodana jest taka, jaka sobie wytworzysz,
wytworzymy.

--
Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul

40. Data: 2010-11-09 11:05:25

Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 9, 11:57 am, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

> [...]
> wytworzymy.
>
> --
> Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

wiesz chyba masz problem ze zrozumieniem o co pytam... powtorze raz
jeszcze:
czy fakt, ze buduje na ogrodku dzialkowym powoduje, ze samo budowanie
jest tansze? sam twierdzisz, ze nie - wiec pytanie na czym polega ta
roznica w cenie? skoro materialy budowlane i robocizna beda mnie
kosztowaly dokladnie tyle samo jakbym budowal na kazdej innej
dzialce...

nie ma wiec zadnej roznicy w cenie, nie ma wiec "ze jest tansze", nie
ma zadnej roznicy w wolnosci od dlugu bo jesli mam 100 000 na budowe
na ogrodkach dzialkowych to mam te same 100 000 na budowe w kazdym
innym miejscu np. na swojej dzialce

nie ma wiec zadnej wartosci dodanej, a pomysl jest "od czapy" bo ma
jeszcze wady w stosunku do budowania na swojej ziemi - czyli fakt, ze
budujesz nielegalnie na cudzej ziemi...

lepiej juz kupic ziemie rolna za grosze i tam postawic cos nielegalnie
- przynajmniej bedzie na swoim, a ludzi "sciemniajacych" z samowola
budowlana latami jest w tym kraju od groma...

wiec ponawiam pytanie:
czy sama budowa domu staje sie tansza dlatego, ze postawie go na
ogrodkach dzialkowych?

Kuchnia do zabudowy
Why are there so many avandia lawsuit claims?
meszka w mieszkaniu
Air Attack Air Max 2010 Neon Volt
program do prowadzenia ogrodu