Mały zlewozmywak

1. Data: 2004-02-11 21:21:58

Temat: Mały zlewozmywak
Od: "vader" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich Grupowiczów!!!
Jestem na etapie wposarzania mojej nowej kuchni. Z większością sprzętu nie
miałem problem, ale ... nadeszła pora na zlewozmywak. Zlewozmywak ma mieć
szerokość 60cm, 1 lub 1,5 komory mile widziane wykończenie "len", miejsce na
baterię sztorcową i dozownik płynu. Przeszukałem już chyba wszystkie serwisy
www i nic ciekawego. Może mi pomożecie! Z góry serdecznie dziękuję i
Pozdrawiam

==========
Pozdrawiam
VADER
GG 6128016

1. Data: 2004-02-12 06:27:34

Temat: Re: Mały zlewozmywak
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.02.2004 22:21, Użytkownik vader napisał:

> [...]
> baterię sztorcową i dozownik płynu. Przeszukałem już chyba wszystkie serwisy

Zajrzyj tutaj:
http://www.marmorin.pl
http://www.eurodomo.pl

Sam jestem świeżo po zakupie zlewozmywaka - wybór padł na
http://tinyurl.com/3dqr7 - myślę, że cudów nie powinieneś oczekiwać
tylko realnie oszacować co potrzebujesz/chcesz od tego zlewozmywaka.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-02-12 15:13:18

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najtańsze 1 1/2 będą:
IKEA (syfon dodatkowo, ale niedrogo i IMHO bardzo dobrej jakości)
Alveus (to słoweńska firma, markety i 'bazarki' budowlane), syfon w
komplecie, ale mocno kiepskawy, przede wszystkim słabe i krótkie gwinty na
złączkach. Bez problemu założysz inny syfon, chociażby ten z ikei właśnie
albo jakiś droższy z automatycznym korkiem (i to chyba jest dobry pomysł,
jeżeli nie oszczędzasz, tyle że jeszcze miejsce na pokrętło musi być i tam
się lubi brud i kamień zbierać)
Całość w okolicach 350 złociszy.
Obydwa bardzo podobne, IKEA ma bardziej płaski wierzch (i chyba dzięki temu
nieco bardziej elegancko wygląda), Alveus za to dodatkowy rant, co niby może
jakoś lepiej zapobiegać wychlapywaniu.
No ale w macie to raczej nie będzie, musiałbyś uderzyć w drogich
producentów, przykładowo niemały wybór ma hurtownia Omnires.
Mam obydwa i... właściwie żałuję, że nie robiłem projektu pod 80 cm
przynajmniej w jednej z tych kuchni.
JaC

[spam]#wykańczanie wnętrz - od zaraz#
Kuchnia do zabudowy raz jeszcze...
Okno - pozbede sie :)
Sprzedaz mieszkania spoldz. wlasnosciowego - jakie dokumenty ?
Wiezba dachowa - oferta