Mam! Mam! Mam!

11. Data: 2003-07-12 08:40:27

Temat: Re: Mam! Mam! Mam!
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Feministka też kobieta;-)
>
> Pozdrawiam
> p...@r...pl

Ale łokropnie skręcona
i fe fe popie...........:(((

Pozdrawia boletus

12. Data: 2003-07-12 11:01:25

Temat: Odp: Mam! Mam! Mam!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena Maciejewska <m...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:beocn4$aei$...@n...news.tpi.pl...
> ja feministka???
> alez skad!
> mezczyzni sa nam bardzo potrzebni.........np do przekopywania ogrodu

I nie tylko. Czasem obiad ugotuje, śniadanko zrobi, zasponsoruje co nieco,
trawę skosi . Mężczyzna to pożyteczne żyjątko :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

13. Data: 2003-07-13 17:05:43

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Ale łokropnie skręcona
> i fe fe popie...........:(((

Kawaler jesteś?

Pozdrawiam
p...@r...pl

14. Data: 2003-07-13 17:51:29

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze napiszcie co kupilyscie, bo co to za informacja taka jakas bez
szczegolow :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

15. Data: 2003-07-13 19:23:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in message
> To jeszcze napiszcie co kupilyscie, bo co to za informacja taka jakas bez
> szczegolow :-)

Podobno nie wykupiły całej szkółki, bo samochód się skończył. :-)
Usłyszałam przypadkiem o 'Abraham Derby' i 'Sonnenschein' (jeśli dobrze
spamiętałam nazwę).

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2003-07-14 07:26:58

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Podobno nie wykupiły całej szkółki, bo samochód się skończył. :-)

No! :-)
Pojechalysmy Ani krazownikiem, a i tak udalo nam sie go zapchac :-)

> Usłyszałam przypadkiem o 'Abraham Derby' i 'Sonnenschein' (jeśli
> dobrze spamiętałam nazwę).

Duzo roznosci nabylysmy :-)
Te, co z moich pamietam, to Abraham Darby, Graham Thomas, Charles Austin,
Louise Oudier, Rose de Rechst, okrywowa Sonnenschrim, w celu
eksperymentalnym Goldstern i zeby nie bylo, ze same takie jakies, to jedna
wielkokwiatowa Chopin.
Kurcze - za malo sztuk, cos mi umknelo....
Aha! I jeden wiaz 'Geisha':-)
Dziewczyny zanabyly jeszcze jakies inne cosie. Rozowe i nierozowe.
A ze po drodze byl Boleslawiec z kamionkami, to macie pelny obraz ruiny
finansowej...
Pozdrowienia - Ewa Sz. nadal szukajaca miejsca na 2 roze.

17. Data: 2003-07-14 18:50:09

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 13 Jul 2003 19:51:29 +0200, "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl>
pisał(a):

> To jeszcze napiszcie co kupilyscie, bo co to za informacja taka jakas bez
> szczegolow :-)

Szczegółowo melduję, że kupiłam i posadziłam już, nie mając problemów z
doborem miejsca Abraham Darby, Golden Showers, Scarlett Meidiland,
Rosarium Uetersen, White Meidiland, Sommerschlim, Friesia, Allgold a
ponadto Alnus Glutinosa Imperialis, Betula Pendula Delacarlica
(Laciniata) i jakiś Acer palmatum. Po posadzeniu wszystkiego stwierdzam
stanowczy niedobór róż w ogrodzie co z pewnością odbije się na dalszych
zakupach :)
pozdrawiam serdecznie
Iwona

18. Data: 2003-07-14 20:13:40

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha, roz nigdy nie za wiele, ja w tym roku dokupuje na nowo te, co mi
przemarzly, wynagradzaja mi to angielskie, ktore wlasnie kwitna.
Pozdrawiam serdecznie zyczac dalszych udanych zakupow
Wiesia

19. Data: 2003-07-14 20:15:58

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa, Rose de Rechst kupilas kwitnaca? u nas nigdy jej nie widzialam, tez
znalazla bym na nia miejsce.

20. Data: 2003-07-14 21:17:08

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze skrzętnie ukrywaną zawiścią (ech szkoda że Żary tak daleko) śledzę ten
wątek....

Pozdrawiam
Marta

Pora poinformować o sukcesie (oleander)