Mam dosc Atkinsa - co lepsze i czy moge przejsc od razu?

11. Data: 2004-02-23 11:20:49

Temat: Re: Mam dosc Atkinsa - co lepsze i czy moge przejsc od razu?
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" <j...@s...net> wrote in message
news:dy3vsufy002m$.xqj4j5kvlau2.dlg@40tude.net...

> [...]
> lekarzami przy selekcji i opracowaniu informacji _naukowych_. Opiera się
na
> wynikach najnowszych badań genetycznych, zweryfikował tysiące przypadków
> medycznych. Nie pisze niczego w rodzaju "Wydaje mi się, że grupa krwi może
> mieć wpływ...", ale podaje konkretne argumenty.
> Jego książki są, jak dla mnie, dość trudne do czytania, właśnie przez to,
> że ciągle podaje jakieś naukowe dane, nazwy itd. Nie mam siły nad tym
> myśleć ;) Jednak po lekturze tych książek nie mogę powiedzieć, że "jego

no ja tylko sie nadal zastanawiam jak to sie ma do faktu,,ze indianie
poludniowoamerykanscy maja grupe krwii 0 w wiekszosci, a jest to rasa
mongoidalna tak samo jak azjaci
azjaci maja B w wiekszosci...
i z tego co mi wkladano do glowy na studiach to wlasnie zwiekszone spozycie
czerwonego miesa spowodowalo modyfikacje grupy z B na 0........
IMHO( co juz zreszta pisalam na pl.soc.wegetarianizm) to roznorodnosc diety
spowodowala modyfikacje grupy krwi....i to co jesz teraz nie ma najmnejszego
z grupa krwi powiazania
zreszta ja mam grupe krwi 0 a od parunastu uadnych lat jestem wegetarianka,
opycham sie makaronem, warzywami w duzej mierze straczkowymi, owocami,
orzechami i owszem cierpie na wahania wagi ostatnio, ale nigdy nie mialam
wskaznika IBM wyzszego niz norma, a i nizsze wartosci sie zdarzaly:-)

pozdrawiam
aducha

12. Data: 2004-02-23 11:27:19

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia <a...@r...megapolis.pl> napisał(a):

> mala dygresja:
> zastanow sie na ile ta dieta jest wiarygodna.......

Imo, a moze dzis i imho cosik w tym siedzi i zaryzykowalabym stwierdzenie, ze
wyeliminowanie jedynie niektorych produktow z kazdej grupy jest mniej
szkodliwe, niz wyeliminowanie calych grup - to tak, podkreslam-imo...poza tym
chcialam polaczyc diete dla danej grupy (akurat mam B i te ograniczenia nie
wydaja mi sie za przeproszeniem upierdliwe ;-)) z MM, pozyjemy, zobaczymy. A
z ta skora to chcialabym niesmialo podkreslic, iz nigdy_tak_nie_mialam i
podejzewam diete bezowocowo_minimalistycznie_warzywna o bycie winowajca i
tyle, no!

Pozdrowka
Hania

13. Data: 2004-02-23 11:33:14

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia:

> [...]
> że ciągle podaje jakieś naukowe dane, nazwy itd. Nie mam siły nad tym
> myśleć ;) Jednak po lekturze tych książek nie mogę powiedzieć, że "jego

Nie mialam okazji poznac tych ksiazek. Czytalam troche o samej diecie, na przyklad
w FAQ i archiwum, przegladalam strony, ktore wydaja mi sie w wiekszosci zbiorem
absurdalnych i bywa ze wzajemnie sprzecznych zalecen. I, tak jak napisalam,
_z_tego_co_wiem_ dieta grup krwi nie ma zadnych podstaw naukowych. Byc moze
tak nie jest, ale wtedy rada bym poznac argumenty inne, niz "to madrze brzmi
i napisal to lekarz".

Pozdrawiam,

BA

PS. do Ewy: nothing personal, naprawde chetnie sie doksztalce :)

14. Data: 2004-02-23 11:40:01

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> no ja tylko sie nadal zastanawiam jak to sie ma do faktu,,ze indianie
> poludniowoamerykanscy maja grupe krwii 0 w wiekszosci, a jest to rasa

hmm, nie dla mnie rozwazania, nie pomoge Ci ;-)

> [...]
> orzechami i owszem cierpie na wahania wagi ostatnio, ale nigdy nie mialam
> wskaznika IBM wyzszego niz norma, a i nizsze wartosci sie zdarzaly:-)

Alez imo nie chodzi o to, by lapac sie za glowe dopiero po przekroczeniu
tajemnego wskaznika ;-) BMI, ale by byc stale zadowolonym z siebie, no i zeby
nasze bebeszki tez byly z tego, co im wtlaczamy zadowolone ;-))))
To taka moja wlasna lopatologia, co mi najbardziej trafia.

Pozdroweczka
Hania

15. Data: 2004-02-23 11:41:04

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2004-02-23 11:42:43

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2004-02-23 11:43:29

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedz:-)))
ale pytanie skierowane jest do Evuni....;-)
niemniej jednak zycze powodzenia
pozdrawiam
aducha

18. Data: 2004-02-23 11:44:22

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2004-02-23 11:46:25

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2004-02-23 11:56:30

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia <a...@r...megapolis.pl> napisał(a):

> dzieki za odpowiedz:-)))
> ale pytanie skierowane jest do Evuni....;-)
> [...]

Ups, nie zauwazylam :)
Aach, sorki za te mnozace sie wiadomosci-internet mi dzis dziala jakby chcial
a nie mogl, sorki raz jeszcze (wsiem, co czytaja of kors)

Hania

Postanowiłem się odchudzać!
MM-wahania wagi:(
nalesniki sie przyklejaja:-(((