Re: Mam ochote se troche po przytulac z kasia Nowak!

1. Data: 2000-09-11 14:26:36

Temat: Re: Mam ochote se troche po przytulac z kasia Nowak!
Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

Kamil Dzióbek <t...@f...onet.pl> napisał / wrote:

> No to powiedz gdzie mieszkasz. Jak niedaleko to wpadne i sie do Ciebie
> przytule. No i musisz sobie troche ostrozniej dobierac przyjaciul bo teraz
> trafilas na psychola ktory tylko mysli kogo by zamordowac.

Przynajmniej sie rozerwe. kasia

Rozkład PKP i LOT w Wirtualnej Polsce! <http://ekspres.wp.pl/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-09-11 23:59:02

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

katarzyna nowak wrote:

> Przynajmniej sie rozerwe. kasia

Pod warunkiem, że Kamil podkłada bomby pod domami swoich ofiar;-))).
saanale

Psychologia Newsów (on topic)
Analiza osobowosci
Re: Psychologia Newsów
Re: Ta grupa to...
Re: Znam odpowiedz na wszystkie pytania i problemy.