Mam problem

1. Data: 2000-12-09 09:29:08

Temat: Mam problem
Od: "Ola" <o...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie tu glownie do chlopakow bo chyba oni mogliby mi pomoc
Po czym poznac ze chlopak juz nie tylko cie lubi ale jest miedzy wami cos
wiecej?

1. Data: 2000-12-09 09:51:41

Temat: Re: Mam problem
Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwracam sie tu glownie do chlopakow bo chyba oni mogliby mi pomoc
> Po czym poznac ze chlopak juz nie tylko cie lubi ale jest miedzy wami cos
> wiecej?

Nie istnieja zadne stereotypowe symptomy takiego stanu rzeczy, chociaz
przewaznie przejawia sie to w zazdrosci. Po prostu jest o Ciebie straszliwie
zazdrosny i chcialby, zebys byla tylko z nim.

--
Moja poczta jest zawsze ze mną - e-mail przez WWW - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-12-09 11:00:32

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ola wrote:
> Zwracam sie tu glownie do chlopakow bo chyba oni mogliby mi pomoc
> Po czym poznac ze chlopak juz nie tylko cie lubi ale jest miedzy
> wami cos wiecej?

Zbliż się do niego fizycznie - jakieś "przypadkowe" oparcia, objęcia
podczas wygłupów, weź go pod ramię jak gdzieś idziecie itp. i zobaczysz
jak reaguje. Jeśli go to uszczęśliwia to jest to coś więcej :))
A jeśli wywołuje dyskonfort to nie jest :(

pozdrawiam
Arek

--
500 złotych nagrody na http://www.eteria.net
Wpisz szukane słowo i popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli

1. Data: 2000-12-09 12:13:49

Od: "Jarmush" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Po czym poznac ze chlopak juz nie tylko cie lubi ale jest miedzy wami cos
> wiecej?
dlaczego chcesz poznac po czyms ? NIe czujesz tego? Zamiast patrzec oczmi
spojrz sercrm i dusza.....

pozdrowionka
JARMUSH

1. Data: 2000-12-09 13:09:42

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Dec 2000 10:29:08 +0100, "Ola" <o...@e...eu.org> wrote:

>Zwracam sie tu glownie do chlopakow bo chyba oni mogliby mi pomoc
>Po czym poznac ze chlopak juz nie tylko cie lubi ale jest miedzy wami cos
>wiecej?

hm. powiedz mu, ze "poznalas przystojnego faceta itd." - jesli
zrzednie mu mina, albo zobaczysz delikatne przerazenie w oczach, to
mozesz byc prawie pewna....

--
[cookie]

1. Data: 2000-12-09 13:50:07

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 09 Dec 2000 13:09:42 GMT, c...@m...pl ([cookie])
wrote:
>hm. powiedz mu, ze "poznalas przystojnego faceta itd." - jesli
>zrzednie mu mina, albo zobaczysz delikatne przerazenie w oczach, to
>mozesz byc prawie pewna....

DOBRE :)))))))) Sadze, ze ani ja ani zadna inna meska istota nie
moglaby na 100% zachowac kamiennego ryja :)))))))))))))))))))
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

1. Data: 2000-12-09 15:28:57

Od: Tomek Klamka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[cookie] wrote:

[ciach]

Od takich metod nalezy odzwyczajac sie w mlodszych klasach podstawowki -sa po
prostu smieszne - a efekt wrecz odwrotny (w 50% przypadkow)

Tomek Klamka
k...@i...pl
ICQ:12529342 "KlamoT"

1. Data: 2000-12-09 15:45:37

Od: "Jarema" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mozesz mi powiedziec w jakim jestes wieku i w jakim wieku jest ten
chlopak?

1. Data: 2000-12-09 20:53:24

Od: "Konrad Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...ze juz nic z tego nie bedzie.

1. Data: 2000-12-09 22:42:33

Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm. powiedz mu, ze "poznalas przystojnego faceta itd." - jesli
> zrzednie mu mina, albo zobaczysz delikatne przerazenie w oczach, to
> mozesz byc prawie pewna....
> [cookie]

To nie zawsze działa...

Re: Wyjazd do USA - rady potrzebne :-)