Mam problem

31. Data: 2009-06-22 14:36:00

Temat: Re: Mam problem
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
news:h1o4c0$qjf$1@news.onet.pl...

> Dobra, ulituję się nad wami.
>
> Naprawdę nie zauważyliście, że to przerobiony kawał z brodą jak stąd do
> Koszalina?
>
> Pierwszą jego wersję słyszałam jeszcze za czasów głebokiej komuny, a akcja
> działa się w barze - nie pamiętam nazwy cholender
> - ale w Supersamie w Wawce.
>
> MK

To tylko potwierdza, że "historia kołem się toczy" i to co przytrafiło się
kiedyś innej kobiecie teraz spotkało XL-kę. Ja wyciągnąłem z tego lekcję,
że jeśli jakaś pani zechce jeść z mojej miseczki - to nie powinienem się
buntować tylko dołączyć. ;)
pozdrawiam,
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

32. Data: 2009-06-22 14:37:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli zepsułam zabawę?

PRZEPRASZAM :-),

MK

PS. Mysłałam, ze np. Globek nie zna kawału, bo chyba jest zagramaniczny i
sumienie lekko mnie podgryzało.

33. Data: 2009-06-22 14:37:37

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
> działa się w barze - nie pamiętam nazwy cholender- ale w Supersamie w Wawce.

Ale tu nie chodzi o treść tego "kawału", tylko o autora tego postu..
Moim zdaniem to zupełnie nie w Ikselki stylu...

34. Data: 2009-06-22 14:40:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 15:38, jadrys <C...@y...com> wrote:
> Nic takiego nie uważam. Ale co do XL-ki  to jest w tym poście parę
> takich rzeczy które prawdziwa Ikselka by nie zrobiła. Np. nie poszłaby
> chyba na zupę do jakiejś taniej garkuchni.

Popieram.

> No i na pewno nie uderzyłaby
> się w piersi i przyznała do tego że ma jakieś problemy.

Chyba tez popieram.

Dopisze, ze na pewno nie odwiesilaby swojej torebki na haczyk pod
stolem.
No i, nie certolac sie zbytnio, op... by młodego, ze zjada jej zupe.
Wiec niewiele pasuje do naszego wyobrazenia o XL.

No to co, ze podpucha?
Wszystko, byle nie to, co za oknem.
:)

35. Data: 2009-06-22 14:43:11

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 16:37, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Czyli zepsułam zabawę?
> PRZEPRASZAM :-)

Etam.
Smiej sie razem z nami :)

> PS. Mysłałam, ze np. Globek nie zna kawału, bo chyba jest zagramaniczny i
> sumienie lekko mnie podgryzało.

Noo, Globek umie bardzo serio sie angazowac.
Szczegolnie jesli chodzi o XL ;)

36. Data: 2009-06-22 14:44:20

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>

> Czyli zepsułam zabawę?
>
> PRZEPRASZAM :-),
>
> MK
>
> PS. Mysłałam, ze np. Globek nie zna kawału, bo chyba jest
> zagramaniczny i sumienie lekko mnie podgryzało.

Globek jest przede wszystkim szczyliczny.

Ale nie rozumiem, jak Tobie udało się zapamiętać ten kawał będąc w
kołysce?

Saulo

37. Data: 2009-06-22 14:50:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to Saulu pamięć mam jak kazda kobieta - do dupereli najlepszą :-)))). MK

38. Data: 2009-06-22 14:59:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 16:43, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Etam.
> Smiej sie razem z nami :)

> Noo, Globek umie bardzo serio sie angazowac.
> Szczegolnie jesli chodzi o XL ;)

no jeśli chodzi o iks to rzeczywiście globik musiał się zaangażować.

39. Data: 2009-06-22 15:27:08

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <5...@m...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Wczoraj postanowiłam zjeść małe "co nieco" w barze szybkiej obsługi.
> [...]
Smacznego globciu :)

Pozdrawiam,
F.

40. Data: 2009-06-22 15:32:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 17:27, "Fragile" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
wiadomościnews:11c5ec16-4ca9-4354-9652-482e66bf6d82@
p6g2000pre.googlegroups.com...> Wczoraj postanowiłam zjeść małe "co nieco" w barze

No co, nudziło mi się;-)

Groźna Beza jest
hm...
???