Mam problem nie wiem co robić

11. Data: 2003-08-08 18:21:44

Temat: Re: Mam problem nie wiem co robić
Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. wrote:

> Moze najpierw po prostu porozmawiaae z tymi s?siadami.
> Moze dziecko jest chore, lub niepe?nosprawne ?
>
> Powiedz po prostu ze Ci? to martwi i zapytaj czy w czym? mo?esz pomóc.

No wlasnie, a jak juz nie chcesz sie narazac, mozesz dyplomatycznie
powiedziec, ze "slyszales, ze tu jest dziecko, Twoim sie nudzi i moze
razem sie pobawia"? Po odpowiedzi mozna sie zorientowac, czy potrzebna
jest pomoc, czy trzeba reagowac inaczej :-(

Moje dzieci tak sie darly jak mialy kolke, spowodowana alergia na mleko.
U starszej corki nie wiedzialam, jaka jest przyczyna, natomiast u
mlodszej odkrylismy dosc szybko i po odstawieniu alergenu okazalo sie,
ze mam bardzo wesole i szczesliwe dziecko.

Daj znac, jak rozwiazeles problem.

magda

12. Data: 2003-08-08 18:24:16

Od: "kasia" <m...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem przesadzasz, z lękiem o to dziecko, niektóre dzieci tak mają.

ja np. tak miala. nikt mnie nie bil, ani nie wrzeszczal na mnie a ja plakalam w
nieboglosy. mama mi powiedziala ze najprawdopodobnie mialam chory zoladek bo
jesc nie chcialam i mnie bolal, jednaj lekarze nic na to nie poradzili. dziecko
placze moze bo go cos boli.
kasia

13. Data: 2003-08-08 20:44:23

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> wiesz jak nic nie wiesz co jest, to raczej wyjdziesz na glupka, i nie
> przysposobisz sobie w ten sposob sympati sasiedztwa.

Hmm... Gdyby ktos na mnie naslal policje w zwiazku z placzaca Zuzka, to
raczej bym sie cieszyl, niz wkurzal. To by oznaczalo, ze ktos za sciana
ma uszy, rozum i serce. A kto wie, kiedy to sie moze przydac...

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

14. Data: 2003-08-08 20:57:12

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Snajper wyklawiaturzyl(a):

> Hmm... Gdyby ktos na mnie naslal policje w zwiazku z placzaca Zuzka, to
> raczej bym sie cieszyl, niz wkurzal. To by oznaczalo, ze ktos za sciana
> ma uszy, rozum i serce. A kto wie, kiedy to sie moze przydac...

Piszesz o sobie, a zrozum ze ludzie maja rozne reakcje. BTW nie wiem czy
bys sie cieszyl gdyby potraktowana cie jak osobe znecajaca sie na
dziecku. Na osiedlu mojej babci jakas glupia baba wezwala policje bo
wlasnie dziecko 3 letnie sie darlo (jak to niektore dzieci), niestety
dziecko te bylo bardzo zywe i czesto gdzies mialo siniaki. I rodzine
potraktowali tak jakby sie nad dzieciakiem znecali. Wszak w koncu uznano
ze dziecku nic nie robili, ale dosyc to trwalo, a rowniez wiadomo co
ludzie chca wiedziec, no i ten niesmak.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

15. Data: 2003-08-09 07:12:53

Od: "ok" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co jakoś nigdy nie mogę zrozumieć tych zasad by odpowiadać pod wątkiem
a używam tego usenetu od 6 lat. Skoro czytam po kolei wątki to wiem co było
w poprzednim i jak coś mam u góry to nie muszę przewijać, a jak mam jakąś
niejasność to sobie wtedy przewinę. Dla mnie tak jest wygodniej i szybciej.
Co do cięcia wątkówq to mi się nie chce.
Andrzej

16. Data: 2003-08-09 08:29:25

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem ok wyklawiaturzyl(a):

> [...]
> niejasność to sobie wtedy przewinę. Dla mnie tak jest wygodniej i szybciej.
> Co do cięcia wątkówq to mi się nie chce.

Lecz inni uzytkownicy by zobaczyc na co odpowiadasz musza przewijac
posty, tak jest wygodniej i praktyczniej,a cytaty i tnie sie po to by nie
wysylac zbednych bajtow zapychajacych lacza, jak rowniez sygnatury.
Jest to rowniez dla twego dobra bys nie trafil do KF'a.

17. Data: 2003-08-09 11:29:30

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ok" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co do cięcia wątkówq to mi się nie chce.
> Andrzej

wiesz, Andrzej, ta wypowiedz - rozbrajajaca w swej szczerosci - sprawia, ze
nie chce mi sie czytac tego, co bedziesz wypisywal. Nie szanuje ludzi,
ktorzy nie szanuja innych.

Margola

18. Data: 2003-08-10 20:20:46

Od: "ok" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba czytali poprzednie wypowiedzi to więdzą co było wcześniej i odpowiedź
mają u góry.
Co do cięcia to czym jest ta znikoma ilość bajtów w porównaniu z spamem
zalewjącym skrzynki pocztowe i opasłymi stronami www, to jest malutka
kropelka.
Zwrócie uwagę że 90% ludzi interesuje treść wypowiedzi a nie techniczna
forma czy układ. Jak mnie interesuje jakiś wątek to mogę go przewijać i
przez godzinę

19. Data: 2003-08-10 21:13:34

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem ok wyklawiaturzyl(a):

> [...]
> Zwrócie uwagę że 90% ludzi interesuje treść wypowiedzi a nie techniczna
> forma czy układ. Jak mnie interesuje jakiś wątek to mogę go przewijać i

A to *PLONK*

20. Data: 2003-08-10 22:37:23

Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Bischoop mieszkający pod adresem
<B...@k...russia> w poście

So do I.
Xena

Jak to dziwnie brzmi...