Mam problem z zona...

11. Data: 2007-09-12 17:28:34

Temat: Re: Mam problem z zona...
Od: Loja Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. pisze:

> No chyba, że ma ptaka z rodziny jastrzębiowatych, czarnego o długości
> 102cm ;)

Lemur z ptakiem o długości 102 cm? Matko Boska!

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

12. Data: 2007-09-12 17:43:15

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps napisał(a):

> Ze tak powiem transgrupowo mam rownowaznik ptaszka, a moze ptaka ;)

Może wystarczy, teraz powiedz żonie, że taki ptak poluje na małpy,
lemury, antylopy, gryzonie, węże, jaszczurki oraz ptaki

pozdrawiam
Ania (chyba coraz bardziej przechodzę na wyższy poziom abstrakcji ;) )

13. Data: 2007-09-12 17:44:39

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Loja Lemur napisał(a):

> Lemur z ptakiem o długości 102 cm? Matko Boska!

Może powinnas być zafascynowana ;)

pozdrawiam
Ania

14. Data: 2007-09-12 18:28:55

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

ps twierdzi, że:

> Ze tak powiem transgrupowo mam rownowaznik ptaszka, a moze ptaka ;)

Czarnego na 102 cm? 8-o

--
Jeder tut's auf seine Weise
Ewa (30.4), Julka (5), Zuza (3.1)

15. Data: 2007-09-12 19:00:39

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps <b...@c...cyk> napisał(a):

> Ze tak powiem transgrupowo mam rownowaznik ptaszka, a moze ptaka ;)

Współczuły raz sąsiadki pani koliberek
Pani mąż to ma raczej mały kaliberek
Owszem, odrzekła żona nie wstydząc się zwierzeń
Lecz za to na sekundę do dwustu uderzeń!

--
s i w a
MSPANC, nie gniewaj się ;)

16. Data: 2007-09-12 19:17:40

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 18:28:55 +0000 (UTC), zona alberta napisał(a):

> ps twierdzi, że:

> Czarnego na 102 cm? 8-o

rownowaznik? powiem nieskromnie - tak :P

Kri Z z owiewka

17. Data: 2007-09-12 19:20:45

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 19:43:15 +0200, Anna G. napisał(a):

> Może wystarczy, teraz powiedz żonie, że taki ptak poluje na małpy,
> lemury, antylopy, gryzonie, węże, jaszczurki oraz ptaki

To on taki jakis troszku biseksualny? - Musze z nim porozwawiac w cztery...
oczy???

Kri Z z fabryki mielonki2

18. Data: 2007-09-12 19:23:28

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 21:00:39 +0200, siwa napisał(a):

> Współczuły raz sąsiadki pani koliberek
> Pani mąż to ma raczej mały kaliberek
> Owszem, odrzekła żona nie wstydząc się zwierzeń
> Lecz za to na sekundę do dwustu uderzeń!

Ja tu kurcze o rownowazniku ptcicy co jej w spodniach nie bylo (vide psd) a
tu sie okazuje, ze dzialam lepiej niz transformator ;)

Kri Z - elektryczny pastuch - piesci i pilnuje ;)

19. Data: 2007-09-12 19:31:38

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <m...@h...net> napisał w wiadomości
> ps twierdzi, że:

> Czarnego na 102 cm? 8-o

Kurna olek, czarny olek.

Sylwia

20. Data: 2007-09-12 19:42:20

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta <m...@h...net> napisał(a):

> Czarnego na 102 cm?

Bosz, dobrze, że Felozen znowu obrażona!

--
s i w a

Mam problem z mężem...
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS