Mam problem z mężem...

1. Data: 2007-09-11 22:07:02

Temat: Mam problem z mężem...
Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

... ogląda Terminatora I i nie chce mnie położyć spać a mi się tak nie
chce tych butów zdejmować...
Poradźcie, co mam zrobić?

;)

Dobra, dobra, już nie będę dzisiaj klepać bo mnie głupawka łapie.

L.
No co, miałam pisać o swoich problemach ;P

2. Data: 2007-09-12 08:14:13

Temat: Re: Mam problem z mężem...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalna Loja" <s...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> ... ogląda Terminatora I i nie chce mnie położyć spać a mi się tak nie
> chce tych butów zdejmować...
> Poradźcie, co mam zrobić?

Pomogłabym Ci, ale mój już Terminatora oglądał dawno temu i nie pamiętam,
jak rozwiązałam ten problem

Qra, ale pomóc chciałam

3. Data: 2007-09-12 09:08:59

Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Poradźcie, co mam zrobić?

Kup mu w prezencie laptopa.

4. Data: 2007-09-12 09:54:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

> Kup mu w prezencie laptopa.

Najlepiej na czwarte urodziny ;-)

Qra

5. Data: 2007-09-12 11:06:22

Od: "Józek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... ogląda Terminatora I i nie chce mnie położyć spać a mi się tak nie
> chce tych butów zdejmować...
> Poradźcie, co mam zrobić?

Jak fajne buciki, to może nie zdejmuj :P

6. Data: 2007-09-12 11:16:43

Od: Loja Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józek pisze:

> Jak fajne buciki, to może nie zdejmuj :P

Adidasy. Trzeba zdejmować bo potem rano strasznie jadą.

L.

7. Data: 2007-09-12 11:25:06

Od: "Józek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Adidasy. Trzeba zdejmować bo potem rano strasznie jadą.

<lol> Jak adidasy, to trza zdjąć niestety ;P

8. Data: 2007-09-12 11:26:01

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 00:07:02 +0200, Lolalna Loja napisał(a):

> ... ogląda Terminatora I i nie chce mnie położyć spać a mi się tak nie
> chce tych butów zdejmować...
> Poradźcie, co mam zrobić?

Witaj

Poruszylas bardzo powazny problem. Najpierw terminator w TV, potem Manhunt
w PC, kolejnym etapem bedzie przemoc, agresja w seksie itd. Uwazam, ze
powinnas NATYCHMIAST zlozyc pozew rozwodowy. RATUJ SIE DZIEWCZYNO!!!!
Jestem calym sercem z Toba, trzymaj sie.

Kri Z dumny ze nie klapal w watku gsk ;)

9. Data: 2007-09-12 11:30:04

Od: "Józek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinnas NATYCHMIAST zlozyc pozew rozwodowy. RATUJ SIE DZIEWCZYNO!!!!
> Jestem calym sercem z Toba, trzymaj sie.

No widzisz? Ciesz się, ze nie zdjęłaś butów,
szybciej będziesz wiać, zanim Cię dopadnie :P

(A jak dopadnie to "umarł w butach" <lol>)

J.

10. Data: 2007-09-12 13:00:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> Witaj
>
> Poruszylas bardzo powazny problem. Najpierw terminator w TV, potem Manhunt
> w PC, kolejnym etapem bedzie przemoc, agresja w seksie itd.

No z tym ostatnim toś przegiął...

> Kri Z dumny ze nie klapal w watku gsk ;)

Bo się na harpię nie załapałeś czy inną małpę? hehe

Qra, też mi duma...

(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS
Re: co mam zrobić?
Czy pieniądze na ślub z podpisem?