Mam problem z zona...

21. Data: 2007-09-12 19:53:59

Temat: Re: Mam problem z zona...
Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 21:42:20 +0200, siwa napisał(a):

> Bosz, dobrze, że Felozen znowu obrażona!

Znowu Ja maz pobil?

BPNMSP

Kri Z ze skasowanym dopiskiem ;)

22. Data: 2007-09-12 19:55:41

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bosz, dobrze, że Felozen znowu obrażona!

ranyyyyy, masz racje... Ty to masz leb.

i.

23. Data: 2007-09-12 22:36:25

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Bosz, dobrze, że Felozen znowu obrażona!

Obrazona? Pochlebiasz sobie.

--
pozdrawiam K.
"Scientists develop a removable tattoo. Sorry, cure for cancer, first

24. Data: 2007-09-12 22:38:54

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

ps wrote:

> Znowu Ja maz pobil?

Faktycznie, zabawny zart.

> BPNMSP

A szkoda ze nie mogles sobie darowac tak idiotycznego tekstu.

> Kri Z ze skasowanym dopiskiem ;)

Szkoda ze z nie poucinanymi paluszkami. :/

25. Data: 2007-09-12 22:50:43

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a wrote:

> ranyyyyy, masz racje... Ty to masz leb.
>

> i.

Iwonki styl to pisanie dla samego pisania. Bez przemyslenia, bez celu,
bez logiki. Ot takie zabieranie glosu tylko po to zeby zabrac. Nie
wazne ze wszyscy wokol nie sa w stanie zrozumiec o co jej chodzi, ale
najwazniejsze ze w koncu gdzies moze zabrac ten glos i ewentualnie byc
wysluchana (bo chcial nie chcial, ludzie czytaja posty jak leci). Ja
rozumiem, mozna i tak sie dowartosciowywac. :/

26. Data: 2007-09-12 23:20:01

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Sep 2007 22:38:54 +0000 (UTC), Lozen napisał(a):

> Faktycznie, zabawny zart.

Lozen troche luzu, nie zauwazylas ze tu glupawka w pelni?

> A szkoda ze nie mogles sobie darowac tak idiotycznego tekstu.

Z tego co pamietam to jedynie wspomnialem dawny watek.

> Szkoda ze z nie poucinanymi paluszkami. :/

Prywatnie (bez ZUSu) lubie sobie (swoje) sciany pomalowac, panele tez
potrafie polozyc, gres tez mi obcy nie jest, lutownice potrafie tez w
"paluszkach" trzymac... no toz q.m. co mam zrobic ze sie meza wstydzisz?
palce sobie boshka obciac??? ALbo akceptujesz swoje wybory, albo ich sie
wstydzisz... nie wiem tylko co do tego moje palce maja? Lozen puknij sie w
czolo. Znowu masz etap bycia yow brotha?? Troche luzu... I albo akceptujesz
swoje wybory, albo sie mscisz na innych za owe. Kolejna GSK wiecznie
pokrzywdzona itd.
Ludzi rozroznia cos wiecej niz orientacja seksualna, polityka i kolor
skory, tylko Ci co maja do zaoferowania jedynie orientancje potrzebuja para
rownosci...

Kri Z

27. Data: 2007-09-12 23:39:37

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

ps wrote:

> Lozen troche luzu, nie zauwazylas ze tu glupawka w pelni?

Nieco inaczej wyglada to z boku. To cos jak z piciem, dla pijacych
zabawa na calego, a trzezwy z politowaniem z boku popatrzy...

> Z tego co pamietam to jedynie wspomnialem dawny watek.

W jakims konkrentym celu?

> Prywatnie (bez ZUSu) lubie sobie (swoje) sciany pomalowac, panele tez
> potrafie polozyc, gres tez mi obcy nie jest, lutownice potrafie tez w
> "paluszkach" trzymac...

Tak sie rozpisales bo mnie to powinno interesowac?

> no toz q.m. co mam zrobic ze sie meza
> wstydzisz?

Jezeli Ty o zonie nie piszesz, to oznacza ze sie jej wstydzisz?

> palce sobie boshka obciac???

Obcinaj sobie co chcesz.

> ALbo akceptujesz swoje
> wybory, albo ich sie wstydzisz...

Ciekawe na jakiej podstawie wywnioskowales ze sie kogokolwiek wstydze?
I ciekawi mnie co ten caly wywod ma wspolnego z glupota siwej?

> nie wiem tylko co do tego moje
> palce maja?

Ot takie zwrocenie uwagi, ze Twoj zart nie byl ani na miejscu, ani w
temacie, ani w gronie zainteresowanych. Do tej pory nie bralam udzialu
w tym watku (a grupie od jakiegos czasu).

> Lozen puknij sie w czolo. Znowu masz etap bycia yow
> brotha??

Czego?

> Troche luzu... I albo akceptujesz swoje wybory, albo sie
> mscisz na innych za owe.

Zastanawia mnie w jaki sposob przyczepiono mi taka latke. Bo zdjeciami
sie nie afiszuje? W dyskusjach bralam udzial nie dlatego, ze mam takie
czy inne poglady, a dlatego zeby poniekad przedstawic druga strone
medalu. Czy to w temacie karmienia piersia, wychowywania dzieci, czy
tematow bardziej rozleglych. Co nie oznacza ze sama zawsze
dostosowywalam sie do moich wlasnych wypowiedzi. Dla mnie grupa
dyskusyjna to wlasnie to - grupa dyskusyjna. Tu sie prowadzi dyskusje
na wiele tematow, niekoniecznie odzwierciedlajacych czyjes (wlacznie z
moim) zycie.
Dziwi mnie natomiast, ze tak doslownie tu sie wszystko odbiera. I tym
bardziej dziwi mnie, ze to z Ciebie jest najwieksza plotkara.

> Kolejna GSK wiecznie pokrzywdzona itd.

Wiesz, jezeli masz cos mi do powiedzenia na moj temat, to moze wpierw
odrob swoja prace domowa zanim bedziesz staral sie wyciagnac
jakiekolwiek wnioski.

> Ludzi rozroznia cos wiecej niz orientacja seksualna, polityka i kolor
> skory, tylko Ci co maja do zaoferowania jedynie orientancje
> potrzebuja para rownosci...

Moze przestan pic (ewentualnie glupoty pisac). Na zdrowie Tobie (i
Twojej rodzinie) wyjdzie.

28. Data: 2007-09-12 23:42:36

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysluchana (bo chcial nie chcial, ludzie czytaja posty jak leci).  Ja
> rozumiem, mozna i tak sie dowartosciowywac. :/

no tos siwa dala w ...., nie wywoluj wilka z lasu, psia kosc.
Felozen sie zwiedziala i laduje artylerie....

i.
napisalam to dla samego pisania, prosze laskwie Lozen sie nie gniewac, nie
przemyslalam, napisalam bez celu, bez logiki, ot tak zabralam glos zeby go
zabrac, i nie wazne, ze wszyscy wokol nie sa w stanie mnie zrozumiec, ale
najwazniejsze, ze zabralam glos, w koncu tu, i ewentulanie licze na wysluchanie
(bo ludzie czytaja jak leci, wiec moze i to przeczytaja), i robie to po to
zeby sie dowartosciowac.

29. Data: 2007-09-13 01:13:32

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a wrote:

> no tos siwa dala w ...., nie wywoluj wilka z lasu, psia kosc.

Siwa jest akurat ostatnia osoba, dla ktorej chcialabys byc klakierem.
W sumie gdyby nie jej nadgorliwosc w rozniesieniu po necie kim jest
Twoj maz nigdy nie udaloby sie polaczyc faktow.

Ale ja wiem, jak nie ma sie komu przyklaskiwac, to i siwa dobra.

30. Data: 2007-09-13 01:32:18

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:x...@n...onet.pl,
Lozen <i...@h...com> napisał(a):

> Ale ja wiem, jak nie ma sie komu przyklaskiwac, to i siwa dobra.

na bezrybiu i siwa ryba? ;-)

Matko, ale abstakcja tu na grupie - czyżby z powodów statystyk i wywołania
wilka z lasu?

pozdrawiam Tatiana
--
Nie każdy może kochać, kto chce kochać