Mam problem z zona...

31. Data: 2007-09-13 05:56:52

Temat: Re: Mam problem z zona...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości
news:m97dsqhjvx78$.192e5d50m3kg3$.dlg@40tude.net...

> Ze tak powiem transgrupowo mam rownowaznik ptaszka, a moze ptaka ;)

Albo równoleżnik... hehe

Qra, przeszło zło? o!

32. Data: 2007-09-13 06:01:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości:x...@n...onet.pl,

> na bezrybiu i siwa ryba? ;-)
>
> Matko, ale abstakcja tu na grupie - czyżby z powodów statystyk i wywołania
> wilka z lasu?

Chyba z powodu braku wspomnianych. Ale by była potem sromota i wstyd na cału
Juznet, że cykl "mam problrm" był nabardziej z-postowany :-)

Qra, zapowiada się

33. Data: 2007-09-13 06:08:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tu kurcze o rownowazniku ptcicy co jej w spodniach nie bylo (vide psd)
> tu sie okazuje, ze dzialam lepiej niz transformator ;)
>
> Kri Z - elektryczny pastuch - piesci i pilnuje ;)

Bardzo obiecujące, bardzo obiecujące... Na baterie też działasz? ;-)

Qra, w konwencji

34. Data: 2007-09-13 07:02:35

Od: Loja Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> Lozen troche luzu,

Czarno to widzę ;)

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

35. Data: 2007-09-13 07:33:17

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lozen <i...@h...com> napisał(a):

> I ciekawi mnie co ten caly wywod ma wspolnego z glupota siwej?

Fela, nie ciskaj się.
W moja głupotę nikt Ci nie uwierzy.
Wredna, brzydka, stara, złosliwa, kulawa -- tak, ale głupia...?
Nie masz szans tego wypromować.

A w ogóle strasznie się cieszę, że już mnie nie kilujesz.
Jestem zachwycona, liczę na owocne dyskusje :D

--
s i w a

36. Data: 2007-09-13 09:08:09

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lozen*. Seriously?. Seriously.

> Zastanawia mnie w jaki sposob przyczepiono mi taka latke.

Ja! Ja wiem! Weź mnie!!!

Bo jestes przewrazliwiona w temacie koloru swojego męża jak alkoholik,
który wypiera się swojej choroby.

Ale niech zgadnę... To fcale nie jest prawda, i jestem gUpia jak siwa, i
fogle to sie nie znamy i jestesmy rasistami ;D

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

37. Data: 2007-09-13 10:33:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> Lozen troche luzu, nie zauwazylas ze tu glupawka w pelni?

Ludzie, wyjaśnijcie mi, jak to się dzieje, że niby kogoś tutaj nie ma, a
nagle ni stąd ni zowąd się pojawia i to akurat w takim momencie? Czy
jest jakiś sposób ustawienia czytnika? Serio pytam, bo ja bym przegapiła
taka uwagę w natłoku postów.

Pozdrawiam
Ewa

38. Data: 2007-09-13 10:37:50

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *medea*. Seriously?. Seriously.

> [...]
> nagle ni stąd ni zowąd się pojawia i to akurat w takim momencie? Czy
> jest jakiś sposób ustawienia czytnika? Serio pytam, bo ja bym przegapiła

Albo fanatastycznie dopieszczony score w dobrych czytnikach (co tutaj
odrzucamy gdyż pisano o "felozen", a nie "feli" czy "lozen").
Albo życzliwa dusza podsyłająca M-id ;> (skoro się sprawdza przy podsyłaniu
namiarół na co smakowitsze wątki, to czemu by nie w tym celu)

No jest jeszcze opcja codziennego googlania za swoim nickiem... ale to
trzeba mieć rzeczywiscie mocno rozwiniętą paranoję IMO.

39. Data: 2007-09-13 10:39:19

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiś sposób ustawienia czytnika? Serio pytam, bo ja bym przegapiła taka

To jest funkcja zblazowania. Jak jesteś trochę zblazowana, to czytasz po
łebkach co piąty post inicjujący. Jak jesteś trochę bardziej zblazowana, to
czytasz po łebkach co bardziej flejmogenne wątki. Jak jeszcze trochę
bardziej zblazowana, to czytasz jak leci flejmogenne wątki. A jak już się
doszczętnie zblazujesz tym co powyżej, to zaczynasz kombinować, na co by tu
odpowiedzieć...

Agnieszka (obecnie w ostatnim stadium ;-))

40. Data: 2007-09-13 10:58:47

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps napisał(a):

> To on taki jakis troszku biseksualny? - Musze z nim porozwawiac w cztery...
> oczy???

Jak ... hmmm... głodny to nie przebiera ;)
pozdrawiam
Ania (byle do piątku)

Mam problem z mężem...
(IVÁN): DECLARADO SANTO PARA DIOS