Mam swój ogródek

1. Data: 2004-04-12 16:06:40

Temat: Mam swój ogródek
Od: "Ola Wolska" <ola.wolska@spam_precz_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nazywam się Ola Wolska. Uprawiam ogródek po dziadku. Rośnie tam sporo drzew,
wrzosy, rododendrony. Najbardziej jednak lubię w nim poletko konwalii
majowej. Wiosną już z daleka czuć jej zapach. Teraz kwitnie u mnie cebulica
syberyjska. Swego czasu dostałam od mamy cebulkę. Teraz dzięki Bogusławowi
Radzimierskiemu i Kazimierzowi Kotowi mam całą kolekcję tych rośliny za co
bardzo im dziękuje.
Pozdrawiam.
Ola

2. Data: 2004-04-12 18:20:16

Temat: Re: Mam swój ogródek
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

W imieniu własnym i jak sądzę innych grupowiczów witam Cię na grupie :-)
A gdzie masz ten ogródek, jeśli wolno wiedzieć?

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

3. Data: 2004-04-12 20:54:25

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Nazywam się Ola Wolska. Uprawiam ogródek po dziadku. Rośnie tam sporo
drzew,
> wrzosy, rododendrony ...
Ja też jestem nowa na tej grupie, mam na imię Miłka i jak na razie udało
mi się zacząć pewną ciekawą polemikę z kilkoma panami ;-) Mój ogród doglądam
od 5 lat i w tym czasie zdążyłam nabrać niemało budujących doświadczeń ...
Oprócz mojej ukochanej kobyłki Galei jest to rzecz bez której nie mogłabym
się obyć ... po pracy marzę tylko aby wziąć w garść szpadel i sobie coś
pokopać ... hahhahahaha
new MS

4. Data: 2004-04-12 21:08:40

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ola Wolska" <ola.wolska@spam_precz_poczta.fm> writes:

> Nazywam się Ola Wolska. Uprawiam ogródek po dziadku. Rośnie tam
> sporo drzew, wrzosy, rododendrony.

Witaj Olu :-).

Jakie drzewa masz na swojej działce?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starzec z miasteczka Wiesiołe
Użądlony raz został przez osę.

5. Data: 2004-04-12 21:29:48

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też jestem nowa na tej grupie,

A zatem Ciebie też serdecznie witam :-)

wita

6. Data: 2004-04-12 21:59:44

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zatem Ciebie też serdecznie witam :-)
>
> wita
>
> --
> Rafał Wolski

Dziękuję, bardzo mi miło :-D
Czytałam w pl.rec.ogrody że tylko dwie osoby z mojego województwa mają
zgłoszone swoje strony. Ja nie mam swojej strony, nawet nie mam pojęcia jak
się je robi, ale miło jest wiedzieć że do "bractwa" należy również ktoś ze
świętokrzyskiego :-)
Pozdrawia Miłka z Kielc

7. Data: 2004-04-13 06:56:22

Od: "Ola Wolska" <ola.wolska@spam_precz_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie masz ten ogródek, jeśli wolno wiedzieć?

Rafciu, hahaha
Przecież wiesz.

Pozdrawiam.
Ola.

8. Data: 2004-04-13 06:58:47

Od: "Ola Wolska" <ola.wolska@spam_precz_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie drzewa masz na swojej działce?
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Trzy brzozy w tym jedna pendula, kilka świerków srebrzystych, białobok
:-)modrzew, pięć jabłonek i jedna ozdobna płacząca, trzy wiśnie, morwę,
katalpę i wierzbę Iwę. Ogólnie ogródek durzy nie jest.

Pozdrawiam.
Ola

9. Data: 2004-04-13 07:08:54

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rafciu, hahaha
> Przecież wiesz.
>
> Pozdrawiam.
> Ola.

No tak, ale ja nie wiem a też bym chciała wiedzieć ;-)
hihi
Miłka S

10. Data: 2004-04-13 07:21:53

Temat: Odp: Mam swój ogródek
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola Wolska <ola.wolska@spam_precz_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c5g3a6$g2h$...@a...news.tpi.pl...

> Trzy brzozy w tym jedna pendula, kilka świerków srebrzystych, białobok
> :-)modrzew, pięć jabłonek i jedna ozdobna płacząca, trzy wiśnie, morwę,
> katalpę i wierzbę Iwę. Ogólnie ogródek durzy nie jest.

Winorośli nie masz??? Nie dobrze..., Oj! nie dobrze...!
Pozdrawiam ;-)
Janusz

Re: ogrody - 1 maj i photo project
RE: Erytronium dens-canis