Mammografia

1. Data: 2002-10-22 15:32:48

Temat: Mammografia
Od: "Janina" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o wyjaśnienie co może oznaczać następujący wynik badania. Mam 53
lata.
(Do lekarza kazali mi się zgłosić za 3 tygodnie więc chce zaoszczędzić
nerwów).

"Sutki o budowie mieszanej gruczołowo tłuszczowej.
W obu na tle tkanki gruczołowej słabo wyodrębnia się kilka owalnych, gładko
konturowanych zacienień do 8 mm, mogących odpowiadać torbielom.
Skupisk mikrozwapnień, pogrubienia skóry nie stwierdza się.
W widocznych częściach dołów pachowych nie stwierdza się powiększonych
węzłów chłonnych.
Wskazane uzupełniające badanie usg."

Ostatnia mammografia (rok temu) nic nie wykazała.

2. Data: 2002-10-22 17:59:54

Temat: Re: Mammografia
Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic specjalnego ale z opisu niestety wynika koniecznosc uzupelniajacego
badania usg ( torbieli w mmg nie da sie rozpoznac), dla wlasnego spokoju
nalezy to zrobic,
mb

3. Data: 2002-10-23 11:54:08

Od: "Marek Łopuszański" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 95% wynik jest prawidłowy, ale trzeba zrobić badanie ultrasonograficzne.
Użytkownik "Janina" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> węzłów chłonnych.
> Wskazane uzupełniające badanie usg."
>
> Ostatnia mammografia (rok temu) nic nie wykazała.

Pomoce naukowe do anatomii
coraz gorszy wzrok..?
Czy ktoś z Państwa ma dyktafon Olympus ds150
białe na czarny czy czrne na białym
Wady kregoslupa a zabka/kraul