Manga-kultura japońska

51. Data: 2013-08-14 22:43:58

Temat: Re: Manga-kultura japońska
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kali
No dobrze to inaczej.
Kolebką naszej cywilizacji europejskiej jest starożytna grecja i tam masz demokracje
obywatelską, to jest pierwsze. I ta obecna demokracja trzyma się tych pierwszy
greckich twórców cywilizacyjnych. Czyli demokracja to nasza tradycja.
Następnie przybyli buntownicy zwalni chrześcijanami do Rzymu i rozwalili tą tradycje,
wprowadzając bardzo ciemny i nieszczęśliwy czas dla ludzkości.
Tak więc tradycyjne wartości -piękno, dobro, sprawiedliwość, to starożytna grecja i
z niej wywodząca się demokracja.

52. Data: 2013-08-14 22:48:40

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-14 21:47, kali pisze:

> tak po łebkach przejzałem - nic ciekawego
>
> żadnych konkretów - jest źle - my ( zanczy Peter ) się nie znamy
> ale trzeba coś zmienić - no to my (Peter) to zmienimy

Znaczy ideologię to z grubsza już znam. Miałam nadzieję dowiedzieć się
czegoś więcej o Peterze.

> Jak to przekonanie ( o oknieczności zmiany) się juz utrwali/rozpowszechni
> to wtedy ktoś zaproponuje tę zmianę ( od dawna zaplanowaną) i zostanie
> powitany jako mąż opatrznościowy :))))
> \

Tak to widzę. Pytanie tylko, czy Peter jest tym mężem, czy może są nad
nimi inni mężowie. Groźniejsi. A może on jest tym Groźnym?

> raczej cała bieda
> bo to jest element układanki nacelowany
> na jakąś tam grupe odbiorców ( tzw. target) :)))
> Dla innych grup są inne propzycje -
> całość się uzupełnia i ma prowadzić do NWO.
> Bez pośpiechu - ale systematycznie.

No właśnie - na ile poważna jest ta układanka? Peter i Joseph wyglądają
na bardzo młodych, może mają jeszcze dusze czyste i niewinne po prostu?

> a kto jak nie Ty - zmanipulowanym- pomoże w biedzie
> - poda w potrzebie szkalnke herbaty ? :)))))

Hm, to nie takie proste - podawać szklankę tym, którzy chcą ją podawać
mnie. :)

> Tak to jest manipulacja - bo fakty/problemy są prawdziwe

No i te problemy - zwłaszcza te najbardziej przyziemne jak np.
zadłużenie - kształtują target.

> - tylko
> propozycje rozwiązań nie za bardzo sprawdzone :)))
> Czyli zapewne lekarstwo gorsze od choroby.

Tak właśnie myślę i tego się obawiam.

> [...]
> to o co chodzi "wypasionym" :))))
> Spuszcza się psy i one zaczynają szczekać
> (np. TV, kryzys banki przykręcaja śrubę)
> przestraszone bydło czuje ,że jest źle - trzeba coś zrobić
> - biegnie - wtedy - jeden pastuch otwiera jakąś z góry upatrzoną
> zagrodę i zaprasza - tu tu - bedzie spokój
> ( zlikwidujemy pieniadze , usuniemy złe rządy
> i wprowadzimy mądrą globalna władzę itd... )
>
> To jest tak zwana metoda "problem-rozwiązanie"- stwórz taki
> problem ( psy) - by zaproponowane (pożądane przez "wypasionych")
> rozwiazanie( otwarta bramka/zgroda) było w tej sytuacji

Typowy schemat działania wszystkich sekt.

Ewa

53. Data: 2013-08-14 22:55:43

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-14 17:48, LaL pisze:
> Obejrzałem trochę i mają sporo racji, jednak dla mnie to paranauka,
> czyli przeplatanie sensownych treści z nauki które są przepatane
> teoriami spiskowymi. A kto za tym stoi to , pewniej jascyś fascynacji
> fizyki kwantowej i nowinek filozoficznych, którzy uznali że to
> wystarczy zmienić świat. Chociaż dla mnie ich treści są raczej
> nieszkodliwe, a dla mało wiedzących z nauki mogą być inspirujący.

Na pierwszy rzut oka to ideologia mająca przyciągać zwolenników poprzez
wzbudzanie poczucia beznadziei, przytłoczenia, a nawet lęku względem
obecnego stanu rzeczywistości. Zwłaszcza jeśli ktoś aktualnie przechodzi
jakiś kryzys, jest podatny na tego typu poglądy. Tak działają sekty.

Ewa

54. Data: 2013-08-14 22:58:35

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-14 21:16, Qrczak pisze:

> Z idiotyzmami jest jak z niektórymi chorobami - częsty kontakt uodparnia.

Mówisz, że jesteś zwolenniczką układu?
(odpornościowego)

Ewa

55. Data: 2013-08-14 23:01:38

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-14 21:47, kali pisze:
> Tylko to jest wizja na 2-3 ruchy do przodu a "wypasieni" szachiści
> zaczynają sie chyba od 6 ? :))))

Podobno zależy od pozycji i przeciwnika. Doświadczony szachista może
czasem nawet nie myśleć przez większość partii, jeśli gra swój stały
wariant. ;)

Ewa

56. Data: 2013-08-14 23:01:59

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak działają kobiety które facet chce wykorzystać.
Nie wiem co w tym niebezpiecznego, kler nawołujący do nienawiści owszem, ale jakieś
przemyślenia odnośnie świata -wątpie.

57. Data: 2013-08-14 23:33:04

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-14 22:48, Feniks z popiołów pisze:

> No właśnie - na ile poważna jest ta układanka? Peter i Joseph
> wyglądają na bardzo młodych, może mają jeszcze dusze czyste i niewinne
> po prostu?

Hm, Peter Joseph rzeczywiście jest młody, ale wspierający go "naukowiec"
Jacque Fresco to już wieku dochodzi. Niezła ekipa. ;)

Ewa

58. Data: 2013-08-14 23:47:15

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-14 17:48, LaL pisze:
> za tym stoi to , pewniej jascyś fascynacji fizyki kwantowej i nowinek
> filozoficznych

Glob, założyciel tego ruchu to facet, który uważa, że cały dorobek
naukowy jest wynikiem indoktrynacji. Sam nigdy nie był naukowcem, ani
prawdopodobnie nie skończył żadnej sensownej wyższej szkoły. On kpi z
nauki. :)

Ewa

59. Data: 2013-08-14 23:53:01

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
>W dniu 2013-08-14 21:47, kali pisze:
>
> Tak to widzę. Pytanie tylko, czy Peter jest tym mężem, czy może są nad
> nimi inni mężowie. Groźniejsi. A może on jest tym Groźnym?

e....... IMO to jest pionek
ale bywa, ze i pionek może kiedyś zostać promowany na figurę
:)))))))

> No właśnie - na ile poważna jest ta układanka? Peter i Joseph wyglądają
> na bardzo młodych, może mają jeszcze dusze czyste i niewinne po prostu?

nie wiem - być może nie mają złych zamiarów-planów ?
Czyli niewyrachowani pozyteczni idioci ? :))))))

Tego się zdalnie nie dowiemy. Ale z jakiegoś powodu
chce być anonimowy. Ponieważ ta anonimowść
nie jest problemem dla "wypasionych" - oni
mają środki by go sprawdzić ( o ile sami go
nie wysłali "na placówkę" i mu nie płacą)
Więc jest anonimowy tylko dla swych "wyznawców"
( inni sie nim nie intersują) - trochę dziwne ?

> Hm, to nie takie proste - podawać szklankę tym, którzy chcą ją podawać
> mnie. :)

fakt - ale przecież nie idziesz na łatwiznę ? :))))))

> Typowy schemat działania wszystkich sekt.

Mam wrażenie,że widzisz to (Petera) w izolacji
od całego procesu wprowadzania NWO.

powiedzmy, ze jest to-typowy schemat manipulacji - wykożystywany
też w sektach :))))

60. Data: 2013-08-14 23:55:46

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno zależy od pozycji i przeciwnika. Doświadczony szachista może
> czasem nawet nie myśleć przez większość partii, jeśli gra swój stały
> wariant. ;)

ale ja nie o myśleniu tylko o przewidywaniu/znaniu :))))

jak rozgrywa swój wariant to zna wszystkie ruchy :)))))))))))

jak przeciwnik mu nie da to przewiduje 6+ ? :))))))))))

Stos
Zamykanie sklepów w niedziele.
Wolna wola u katolika?
Katoniela- wylęgarnia zła