Manicire Pedicure - gdzie w Wa-wie

1. Data: 2003-10-20 07:46:47

Temat: Manicire Pedicure - gdzie w Wa-wie
Od: "Piotrus" <piotrj@__polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

Prosze bardzo o pomoc. Przyjezdza do nas szefowa z zagramanicy
i poniewaz bedzie brac udzial w przyjeciu u Kwacha wybiera sie na
manicure, pedicure itp. Poradzcie gdzie mamy ja wyslac, co polecacie.
Dodam ze cena nie gra roli.

--
Pozdro
Piotrus

1. Data: 2003-10-20 07:52:09

Temat: Re: Manicire Pedicure - gdzie w Wa-wie
Od: "fajna laska" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrus" <piotrj@__polbox.com> napisał

> [...]
> i poniewaz bedzie brac udzial w przyjeciu u Kwacha wybiera sie na
> manicure, pedicure itp. Poradzcie gdzie mamy ja wyslac, co polecacie.

A to Kwach sprawdza stan stop? czy moze beda buty w progu zdejmowac? :))
Ja polecam gabinet kosmetyczny w hotelu Metropol lub gabinet kosmetyczny
Thalgo przy ul.Wilczej. W obu sa bardzo dobre manicurzystki :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-10-20 08:07:02

Od: "Piotrus" <piotrj@__polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

fajna laska <@@f...@W...gazeta.pl@@> łaskaw był napisać w
.

> A to Kwach sprawdza stan stop? czy moze beda buty w progu zdejmowac? :))
> Ja polecam gabinet kosmetyczny w hotelu Metropol lub gabinet kosmetyczny
> Thalgo przy ul.Wilczej. W obu sa bardzo dobre manicurzystki :)

Nie wiem nigdy u niego nie byłem :)

Dzieki.

--
Pozdro
Piotrus

1. Data: 2003-10-21 14:15:46

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrus wrote:
> [...]
> i poniewaz bedzie brac udzial w przyjeciu u Kwacha wybiera sie na
> manicure, pedicure itp. Poradzcie gdzie mamy ja wyslac, co polecacie.

Hoża, Salon "Andre".
A poza tym to w Warszawie salonów kosmetycznych jest od groma, praktycznie
na każdym rogu jest jakiś.

--
Elvira

Egipska Ziemia