Manicure Francuzki - Avon

1. Data: 2003-07-21 07:28:05

Temat: Manicure Francuzki - Avon
Od: "Ela B" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, obecnie jest w promocyjnej cenie (27 zł), warto kupić ? Szukałam w
archiwum, opinie na temat lakierów Avonu raczej były negatywne, ale czy
dotyczy to wszystkich lakierów ?
Ewentualnie co możecie polecić w cenie do 30 zł ?
A może lepiej kupić po prostu biały i beżowy lakier, np Inglot ?

Pozdrawiam Ela

1. Data: 2003-07-21 10:18:27

Temat: Re: Manicure Francuzki - Avon
Od: "Kasia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ewentualnie co możecie polecić w cenie do 30 zł ?
> A może lepiej kupić po prostu biały i beżowy lakier, np Inglot ?

Moim skromnym zdaniem lakiery Avonu są dosyć dobre, lecz mają pewien
mankament-zbyt krótkie pędzelki co bardzo utrudnia malowanie. A taki zestaw
do francuskiego manicure, mozna skompletowac samemu - biały i beżowy lakier,
paseczki ochronne(ok 5 zl.) i wlasny zestaw gotowy cena napewno zmiesci sie
w 30 zl.

Pozdrawiam Kasia :)

1. Data: 2003-07-21 15:43:50

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela B" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam, obecnie jest w promocyjnej cenie (27 zł), warto kupić ?
>Szukałam w archiwum, opinie na temat lakierów Avonu raczej były negatywne,
ale czy
> dotyczy to wszystkich lakierów ?

Tego akurat nie wiem, bo wypróbowałam jedynie ten zestaw, o który pytasz, a
osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. Lakiery długo schną, ale są
naprawdę trwałe, a kolorek tego, który słuzy do malowania końcówek
paznokcia jest idealnie biały, czego nie mogę powiedzieć o kilku innych,
wypróbowanych przeze mnie... Moim zdaniem warto.

pozdrawiam,

1. Data: 2003-07-21 21:29:55

Od: "helen27" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja mialam do czynienia z wieloma lakierami do frenczu taki zawod.
Co moge polecic do frenchu z dolnej pułki - inglot biały i 82 nawierzchniowy.

Pozdrawiam, helen27.

1. Data: 2003-07-22 14:23:23

Od: "Ela B" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawdę trwałe, a kolorek tego, który słuzy do malowania końcówek
> paznokcia jest idealnie biały, czego nie mogę powiedzieć o kilku innych,

Dzięki za informację. Faktycznie, niektóre białe lakiery nie do końca są
białe, więc chyba skuszę się na ten zestaw. Mam jeszcze pytanie, lakier
beżowy faktycznie jest beżowy, bo w katalogu wygląda na różowy ?

Pozdrawiam Ela.

1. Data: 2003-07-22 16:07:32

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam jeszcze pytanie, lakier beżowy faktycznie jest beżowy,
>bo w katalogu wygląda na różowy ?

No.. przyznam, że mój zakupiony też wygląda na różowy ;) Ale bez obaw, po
nałożeniu go na paznokieć wygląda bardzo delikatnie i naturalnie.

pozdrawiam,

Pytanie o .. oczy ;>
Oznaczenia na obuwiu
kolejna porazka z AVONu