Manicure, pedicure we Wroclawiu-gdzie?

1. Data: 2002-08-28 12:59:11

Temat: Manicure, pedicure we Wroclawiu-gdzie?
Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podzielcie sie prosze z namiarami na dobrego fachowca w tym zakresie...

1. Data: 2002-08-29 12:21:27

Temat: Re: Manicure, pedicure we Wroclawiu-gdzie?
Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Reniaszka <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Podzielcie sie prosze z namiarami na dobrego fachowca w tym zakresie...
> Pozdrawiam

Czyzby zadna wroclawianka nie korzystala??? no, obudzcie sie...:-)

1. Data: 2002-08-29 14:18:27

Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.pl/usenet/

> Czyzby zadna wroclawianka nie korzystala??? no, obudzcie sie...:-)

Oczywiscie ze korzystala
U swojej kuzynki :-)
Mamy taki uklad ze ja jej funduje kosmetyki z avonu, a ona robi mi manicure
oraz rozne wymyslne fryzury
Namawiam ja do tego, aby zrobila sobie kurs kosmetyczny i otworzyla prywatny
gabinet. Jezeli tak sie stanie to na pewno podam Ci jej adres.
Pozdrawiam
H.
Wielki konkurs Avon - www.avonwroclaw.prv.pl

poprawianie samopoczucia