poprawianie samopoczucia

1. Data: 2002-08-28 12:19:24

Temat: poprawianie samopoczucia
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Z moich przemyslen wywnioskowalam, ze wszystko to co robimy aby sie
upiekszyc poprawia nam samopoczucie. Kazde wyjscie do fryzjera, pomalowanie
paznokci, zrobienie makijazu, wydepilowanie nog, masaz, kapiel z
aromatycznymi olejkami, zakupy ;)))))))) i wiele innych powoduje ze czlowiek
wyglada lepiej i dzieki temu jego nastroj sie zdecydowanie polepsza.
Ale mozna sie lepiej poczuc nie dbajac tylko o siebie ale i o swoje
otoczenia.
Jakos niecaly rok temu robilam u siebie w pokoju przemeblowanie i wierzcie
mi od razu mi sie milej w nim siedzialo.
Teraz wlasnie nadszedl czas ze cos musze z tymi moimi czterema scianami
zrobic.
I dlatego swoje biale, nieco przybrudzone sciany przemaluje sobie na zolto -
niebiesko, wywale stare (9 letnie meble) i wstawie nowe, powiesze jakies
kolorowe obrazy na scianach. Juz mam wizje jak to bedzie wygladalo.
I naprawde, wierzcie mi ze od razu mi sie samopoczucie poprawilo, a jestem
na razie na etapie planowania.
Kazdemu smutasowi polecam upiekszenie swojego kacika i zapewniam ze
zadowolenie wroci, a kazdy wie ze usmiech na buzi bardzo dodaje nam urody
;))))))))
--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-08-28 13:03:17

Temat: Re: poprawianie samopoczucia
Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kazdemu smutasowi polecam upiekszenie swojego kacika i zapewniam ze
> zadowolenie wroci, a kazdy wie ze usmiech na buzi bardzo dodaje nam urody
A mi wczoraj bardzo poprawiła nastrój dobra herbata zaparzona w porcelanowym
czajniczku i podana w pięknej porcelanowej filiżance.
A tak na marginesie podobno herbata z gatunku oolong ma działanie
przeciwzmarszczkowe (przeciwwolnorodnikowe :))? Czy ktoś coś słyszał na ten
temat?

Gosiak

1. Data: 2002-08-28 13:32:06

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kazdemu smutasowi polecam upiekszenie swojego kacika i zapewniam ze
> zadowolenie wroci, a kazdy wie ze usmiech na buzi bardzo dodaje nam urody

Poprawić samopoczucie mozna sobie wieloma rzeczami.
Mnie np. zdecydowanie poprawiło się ono po odkryciu tej grupy i oczywiscie
czytaniu postow na niej zawartych ( o czym juz kiedys pisalam).Spojrzalam na
siebie i zainteresowalam sie bardziej energicznie wlasna osoba i dbaniem o
swoj wyglad:-)) Rowniez grupa turystyczna ma na mnie dobry "wplyw".
Poza tym, podobnie jak gosiaka, dobra herbata w filizance lub kawa. Wyjscie
do teatru. Nawet siegniecie po Twoj Styl i zaszycie sie z nim w kaciku, w
fotelu. Czasem wyjazd w gory na 1 dzien. "Spacer" po sklepach z ciuchami i
kosmetykami. Wysprzatanie mieszkania.Cwiczenia na stepperze w domu.
A także uczeszczanie na kurs jezyka obcego. Świadomosc, ze w danym dniu mam
zajecia tez potrafi mnie "pocieszyc".
Troche sie tego zebralo....:-)) Ale zdaza sie i tak, ze nic nie pomaga na
chandre:-((
Ela

1. Data: 2002-08-28 13:45:34

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram, popieram, popieram w calej pelni. Nie ma to jak upiekszenie
miejsca w ktorym sie mieszka, dopiero kiedy kupilam sobie nowe meble
poczulam sie cudownie w swoim pokoju, a ostatnio mialam generalny remont
scian, jeszcze tylko kolorkiem machnac i bedzie miodzio.
Ale jest oczywiscie duzo innych rzeczy poprawiajacych nastroj, wlasnie jakas
wspaniala cherbatka, koniecznie zaparzona z sercem, dobra ksiazka i dobra
muzyka. A na handre albo dla dodania poweru u mnie nie ma nic lepszego niz
Beatlesi!
Czasem mysle, ze to im zawdzieczam dobre zdanie matury i egzamnow na studia
a potem na studiach.
Pozdrowka i milego poprawiania sobie nastrojow.
Maga

1. Data: 2002-08-28 13:48:33

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodze sie ze wiele rzeczy moze poprawic samopoczucie.
Ja ostatnio mieszkalam tydzien u mojej cioci. Wyjechala na wczasy a ja
pilnowalam jej mieszkania.
Znajduje sie ono na woli.
Jest na 9 pietrze. Z okna rozciaga sie niesamowity widok na park "moczydlo"
a w odali widac centrum. W nocy widok jest nieziemski ze az dech zapiera.
Po siedzeniu godziny na balkonie swierdzilam ze zrobie sobie kapiel.
Wzielam radyjko z relaksujaca muzyczka, zrobilam sobie smaczniutki napoj,
zapalilam swieczki, napuscilam cieplutkiej wody z pianka i olejkami
aromatycznymi..............i lezalam tak ponad godzine.
Goraco polecam.
Poprawa samopoczucia gwarantowana.

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-08-28 13:54:51

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapalilam swieczki, napuscilam cieplutkiej wody z pianka i olejkami
> aromatycznymi..............i lezalam tak ponad godzine.

Oj tak, tak kapiel taka rowniez ....Ja to spedzam wtedy ok. 2 godzin w
lazience. Biedni moi domownicy..:-)))) Ale po odlezeniu swojego w wannie
robie sobie jeszcze masaze, depilacje , maseczki itp.- taki maly domowy
salon kosmetyczny. I wtedy odnowiona wychodze na pokoje..:-)))
Ela

piegi piegi
Uroda
dr nona