Re: Manifest Breivika

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Manifest Breivika
Date: Thu, 5 Nov 2020 10:05:28 +0100
<5f71696d$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <rksgn6$ubv$1@gioia.aioe.org>
<5f73a9e5$0$539$65785112@news.neostrada.pl> <rl4cbk$2qn$5@gioia.aioe.org>
<5f7652b2$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <rl9jde$2g6$1@gioia.aioe.org>
<5f7912e7$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<rlk345$1vhe$4@gioia.aioe.org>
<5f7e9c7a$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<rlpcc7$1og3$3@gioia.aioe.org>
<5f80a87f$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<rlrm4g$1ii7$2@gioia.aioe.org>
<5f8528bc$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<rmgol6$vi$6@gioia.aioe.org> <5f8cc54b$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<rngrj6$1o7c$3@gioia.aioe.org>
<5f9c96f3$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <rnjke3$e2q$4@gioia.aioe.org>
<5f9ddbf0$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <rnmst3$lca$3@gioia.aioe.org>
<5f9f29ae$0$546$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 01.11.2020 o 22:33, Stefania Harper pisze:

> Jeden rysunek wart 1000-slow...!
>
> https://ksiazki.jacekbartosiak.pl/img/mapa_04.jpg
>
> //i zauwaz te opisy HEARTLAND i RIMLAND...
>
> Szerzej o nich pisal Ilford Mackinder a takze Zbigniew Brzezinski...
>
> np tutaj: Zbigniew Brzeziński - 'Wielka szachownica'
>
> https://docer.pl/doc/508s
>
> Co poradzisz... okazalo siem, ze odzyly dawne sentymenty
> narodowosciowe i po wojnach secesyjnych z lat 90-dziesiatych Polakom
> blizej do Chorwatow, czy Slowencow... A Serbowie z Chorwatami cieli
> siem ostro do oststniego dnia tamtej wojny.
>
> //i popatrz, jaki ten Adrian zachwycony...!

> [...]
f6e,750,0,0,0.jpg

> https://dziennikpolski24.pl/co-to-jest-trojmorze-i-c
zy-ta-idea-ma-szanse-sie-powiesc-wideo/ar/12245323

> Ale lepsze som te wilki, bo przynajmiej swoje, niz gdyby mialy przyjsc
> jakies z Azji...
>
> //co nie jest w przyszlosci wykluczone, gdy te nasze, oswojone bendom
> musialy wycofac siem za te Azory...

Co konkretnie masz na myśli pisząc że Serbowie cieli się z Chorwatami?
Znasz jakąś miejscowość w Serbii gdzie przeprowadzano tzw czystki na
Chorwatach czy kimkolwiek innym? Ja nie, natomiast na własne oczy
widziałem pod Belgradem potężne obozowisko w którym koczowali wygnańcy z
Chorwacji. Ilu z nich poszło do piachu w czasie przeprowadzania tych
czystek to już jankesów (a tym samym Polaków) nie interesuje i nigdy nie
interesowało. Czemu nie wspomagaliśmy bratniego serbskiego narodu tylko
stanęliśmy u boku agresorów?

Wiążąc się z bandytami to mamy pewność że wcześniej czy później
poniesiemy tego konsekwencje, tj jak 2x2=4 I znowu będzie fałszywy płacz
jak to inni nas krzywdzą.