Manuela Gretkowska naucza na Przystanku Woodstock

71. Data: 2008-08-01 19:20:45

Temat: Re: Manuela Gretkowska naucza na Przystanku Woodstock
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>
news:g6vn6g$226$1@news.onet.pl

> umiesz liczyć?

tylko do 2 :)

don

72. Data: 2008-08-01 19:36:06

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> tren R<t...@p...pl>

> tylko do 2 :)

farciarz :)
poczekaj, niedługo się pewnie nauczysz do 3

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

73. Data: 2008-08-01 19:49:40

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> farciarz :)
> poczekaj, niedługo się pewnie nauczysz do 3

a nie, w tym kontekście do 3 :)

don

74. Data: 2008-08-01 19:50:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> a nie, w tym kontekście do 3 :)

od kiedy??

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

75. Data: 2008-08-01 20:24:05

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 00:34, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> ...że on siedzi już na walizkach :-)

Jaj nie ma...

76. Data: 2008-08-01 20:33:49

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Dla mnie obecnie strawna jest wyłącznie w drukowanych wywiadach. Jej
> mówiącej w ogóle nie trawię. Nie lubię słuchać ludzi z wadą wymowy.

Wydaje mi się, że szanujący się pisarze powinni mówić jak najmniej. Tak
chyba nawet jest. Pisanie to jednak inny warsztat. Nie musi to iść w parze.

michał

77. Data: 2008-08-01 20:37:06

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> No chyba jestem, chociaż czasem wydaje mi się, że brakuje mi części
> zwoju odpowiedzialnego za kobiecość. ;)

Przepraszam, czego Ci brakuje? ;D

michał

78. Data: 2008-08-01 20:40:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
> [...]

>>> 1. "gdybym był złośliwy" - nie jestem złośliwy
>>> 2. "to coś tam" - jestem złośliwy
>>> ergo

> dowcipy przeważnie są śmieszne :)

Widocznie z grzeczności się zaśmiałem. :D

michał

79. Data: 2008-08-01 20:44:44

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> Zaczynam coraz bardziej kojarzyć cię z menelem.

> Tym razem działasz na ~trzeźwo.
> Całkiem niedawno pisałeś wstawiony niewąsko.

> Zgadza się?

Nie. To nie tak było. Klawiatura mi na podłogę spadła i pisałem podnosząc.
Ale po czym poznałeś, przecież zawsze piszę "pod"?

michał

80. Data: 2008-08-01 20:48:46

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> bardzo spodobał mi się bułgarski plażowy model rodziny.
> on - gruby, ona - szczupła i często topless.

To znaczy, że żony często pożyczają mężom staniki? Bo tylko one były w
tobless, tak? ;)

michał

hmm.. zobaczcie to :)!! sexi :)
Zesralem sie