Mapa teorii społecznych

21. Data: 2011-02-26 16:52:50

Temat: Re: Mapa teorii społecznych
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "kórjamg.~ dać maupie zegarek Co? :o/ gericht..."
<j...@w...pln> napisał w wiadomości
> -`@'-
>

> Zdaje się bez szorstkości by nie było efektu...
> http://www.rzygacz.webd.pl/index.php?id=24,475,0,0,1
,0

> Ciekawe, co ?

efekciarstwo ? - minie nie interesuje

do Chriona - którego lubie :)) - apeluje o milościerdzie

dla Ciebie mam "Hop szklankę piwa"
http://www.youtube.com/watch?v=4CgnIbOIoJg

ale nie do wypicia tylko do przemyślenia -

skończą z tą gonitwą myśli - niech to nie "ulta jak wata"
<< [Luke:] I can't believe it. [Yoda:] That is why you fail.>>
===========
Myślisz? Może i tak...

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

22. Data: 2011-02-26 17:12:02

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@w...pln> napisał w wiadomości
> -`@'-

..
> Taak, jassne, ja tak, a oni nie...
> Wiesz, Brat, ciągle się waham, mordować czy nie,
> dręczyć na wieki czy nie....

coś tam było , pewnie wiesz lepiej,
o tych co sądzą innych i potem będą sądzeni
- twój wybór

> Nie w tym świecie, tu to tylko żarty...
> Jak Ci się zdaje, w którą stronę mnie pochylasz ?

pochlasz sie sam - ja Ci chce tylko
oczy otwierać bys widział gdzie

> A przecież zrobię, co zechcę, bo już jestem wolny....
tak myślisz ? - może tak - ale jakoś wątpie

> Módl się, naprawdę, Brat, módl się , jeśli potrafisz...
tak - o twoją pokorę - bo IMO pycha Cie zjada

zdrówko

23. Data: 2011-02-26 17:12:38

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent" napisał w wiadomości grup
===========
> Myślisz? Może i tak...

może :)

zdrówko

24. Data: 2011-02-26 17:18:37

Od: kórjamg.~ dać maupie zegarek Co? :o/ gericht... <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał

> ..
>
> coś tam było , pewnie wiesz lepiej,
> o tych co sądzą innych i potem będą sądzeni
> - twój wybór

- ha, ha!
Chcesz mnie nastraszyć ?

A ja Ci mówię po bratesrsku, módl się...
Nie dbam już o nic, tylko idę...
Wiesz, po neuronach do celu...

I kiedy dijdę...
Módla się...

Najprawdopodobniej nie dojdę,
bo ustawili bariery...
Nie dbam o to...
To nie dojdę...
Ale jeśli dojdę...
Módl się...

> pochlasz sie sam - ja Ci chce tylko
> oczy otwierać bys widział gdzie

- ha, aha!

> tak myślisz ? - może tak - ale jakoś wątpie

> tak - o twoją pokorę - bo IMO pycha Cie zjada
> zdrówko

Pycha czy nie pycha, kto to wie...
Módl się...
Przede mną nie ma zmiłuj...
Zadnego....
Tak powiedziałem mojej własnej świadomości...

:o)
Myślisz może, że nad Twoją sie zlituję ?
No nie wiem, ale jestem terminatorem, rozumisz ?
:o/

zdar.~ _/)

25. Data: 2011-02-26 17:27:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezmózga kurwa po raz kolejny błysnęła swoją wiedzą i intelektem.
A właściwie: brakiem.

Nic nowego.

--
CB

26. Data: 2011-02-26 17:37:09

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@w...pln> napisał w wiadomości
> -`@'-

> Myślisz może, że nad Twoją sie zlituję ?
> No nie wiem, ale jestem terminatorem, rozumisz ?

rozumiem - i tylko tyle -chyba rozumiesz ,że
nie będe sprawdzał dalej :)))

27. Data: 2011-02-26 17:44:44

Od: kórjamg.~ dać maupie zegarek Co? :o/ gericht... <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał

> rozumiem - i tylko tyle -chyba rozumiesz ,że
> nie będe sprawdzał dalej :)))

Rozumiem, pewnie że rozumiem...

Miłośnicy Sprawiedliwego Boga sądzą,
że ten ich winy zakryje, a winy innych
uwypuki, tak ?

Módl się, Brat...,
jeśli potrafisz...

Bo ja nie mam lit0ości na swoją
własną świadomością, a co dopiero nad Twoją...

:o/
Sorry, ale sprawy się rypły...

zdar.~ _/)
.................--------------------------------
Wak się, katolikom, zbiera na żarty, tak ?
Ok.
Pożyjemy, zobaczymy...

28. Data: 2011-02-26 18:28:48

Od: Tomek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 13:48, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> pierwszymi rokiem, gdzie wykladaja podstawy oklepane od lat i reka im
> przy tablicy przy nich nie zadrzy.
> Natomiast cala technologie wykladaja mlodzi zdoktoryzowani ludzie,
> ktorzy tez nie zawsze nadazaja za technika, informatyka czy multimediami.
> Bez kozery powiem, ze znam przedstawicieli handlowych z zakresu
> inzynierii ladowej, ktorzy w ramach promocji produktow swojej firmy
> opracowuja na ich zastosowanie nieodplatnie specjalistyczna dokumentacje
> projektowa, a do ktorych cala kadra wydzialu budownictwa do piet nie

Nawet nie obejrzałeś.

29. Data: 2011-02-26 18:30:30

Od: Tomek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 03:07, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Strasznie nudzi IMHO.

Mogłeś się spodziewać takich właśnie odpowiedzi: stary, nudzi,
brzydki, ma długi nos, nieładną koszulę...

Taaa. Coś jeszcze w kwestii merytorycznej? :(

30. Data: 2011-02-26 22:06:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

Bezmózga kurwa po raz kolejny błysnęła swoją wiedzą i intelektem.
A właściwie: brakiem.

Nic nowego.
Dziękuję za wyczerpującą (naprawdę- czuję się wyczerpany) oraz nader
(przynajmniej jak na Ciebie) merytoryczną odpowiedź.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Boze, co za cudowna cisza :)