Mapa teorii społecznych

51. Data: 2011-02-27 13:08:15

Temat: Re: Mapa teorii społecznych
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW w realu mógłbyś dostać 3 lata odsiadki za takie działanie,
jeśli zostałoby zakwalifikowane jako nękanie.

Rozważ to w miarę ew. możliwości, obłudny, kompletnie bezmózgi,
parszywy psie.

--
CB

\> A niech sobie pisze nawet, że Einstein dostał Nobla za wynalezienie

52. Data: 2011-02-27 15:32:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

> [...]

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

\> A niech sobie pisze nawet, że Einstein dostał Nobla za wynalezienie

Masz to, co chciałeś: z antylidera zostałeś liderem- razem z Hanką i
Lebowskim ciągniecie za sobą to towarzystwo. Zmieńcie tylko nazwę na
pl.soc.psychiatria-paranoja. No cóż- gdy rozum śpi, budzą się upiory...
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

53. Data: 2011-02-27 15:39:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

Rozważ to w miarę ew. możliwości, obłudny, kompletnie bezmózgi,
parszywy psie.
BTW- czy to "parszywy psie" oznacza, że przeszedłeś na islam?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

54. Data: 2011-02-27 15:44:50

Od: Tomek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> cbnet

Twój nick świadczy o tym, że kiblowałeś w szóstej klasie.

55. Data: 2011-02-27 15:50:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW
http://www.eioba.pl/a76704/albert_einstein_plagiator

Wielka ilość cytatów z licznych wypowiedzi Einsteina:
http://www.eioba.pl/a76773/albert_einstein_nauka_fil
ozofia_i_kontrowersje

--
CB

56. Data: 2011-02-27 15:50:27

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-27 16:32, Chiron pisze:
> [...]
> razem z Hanką i Lebowskim ciągniecie za sobą to towarzystwo.
> Zmieńcie tylko nazwę na pl.soc.psychiatria-paranoja. No cóż- gdy rozum śpi, budzą

Tu naprawde nie chodzi o to, zeby sie licytowac w ocenie czy definiowac
ciebie jako gnoja, ale zebys sam do tego doszedl, ze nim jestes,
pogodzil sie wreszcie z tym (bo wierz mi, ze swiat sie od tego nie
zawali) i dozowal tu ta swoja wlasciwosc troche po ludzku.

57. Data: 2011-02-27 16:03:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całe szczęście, że tylko o tym. ;)

--
CB

.googlegroups.com...

58. Data: 2011-02-27 17:07:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukiwacz "matematycznego piękna" i zwolennik "matematycznej elegancji",
uważający się za matematyka...

<<... Einstein nie potrafił bez pomocy drugiej osoby wypełnić deklaracji
podatkowej.
To jest zbyt skomplikowane dla matematyka - mawiał - do tego trzeba być
filozofem...>>

... wyraził się m.in. tak:

<<... Nie martw się o swoje trudności z matematyką. Zapewniam cię, że moje
są i tak większe...>>

<<... Nie wierzę w matematykę...>>

<<... Moralność jest czymś niezwykle ważnym - ale dla nas, nie dla Boga...>>

--
CB

59. Data: 2011-02-27 17:09:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żałosny jesteś i STRASZNIE wyzuty z przyzwoitości.

60. Data: 2011-02-27 17:11:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważasz się oczywiście za kogoś o wiele lepszego od Muzułmanów,
ale to tylko jedno z wielu twoich parszywych złudzeń.
IMHO.

--

> BTW- czy to "parszywy psie" oznacza, że przeszedłeś na islam?

Boze, co za cudowna cisza :)
Pomiędzy klasztorem a burdelem...
m ó z g k w a n t o w y
używane słowa a IQ