Małpi rozum

1. Data: 2004-04-09 22:35:59

Temat: Re: Małpi rozum
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c576ps$7ar$1@inews.gazeta.pl...

> Dlaczego w Święta ludzie głupieją?
> Kupują kilogramy żarcia, stoją w kilometrowych kolejkach, w dwa dni
> puszczają pół pensji, godzinami gotują.
> Potem żrą to bez umiaru gapiąc się w telewizor, siedzą, pierdzą, tyją,
piją
> i znowu żrą.
> A po świętach stara bida...
> Gdzie tu sens? I Święta?

Niestety, swieta racja. Zastanawiam sie, czy to nie spuscizna po komunizmie,
kiedy kupowalo sie wszystkiego duzo na zasadzie "upolowania", a potem hulaj
dusza, a raczej zoladku. Sporo wody w Wisle juz uplynelo od tych czasow,
teraz wszystko jest w zasiegu reki, pod warunkiem, ze w portfelu w miare
pelno.
Patrzac na wyladowane po brzegi supermarketowe wozki( trzy lub czteroosobowa
rodzina) nie pojmuje, jak mozna taka ilosc prowiantu zagospodarowac w pare
dni. No i jeszcze ten usmiech na twarzy, popatrzcie ile mam kasy!
Moze jestem dziwna, ale mnie tak spedzone przedswiateczne dni wcale nie
kreca. Jakis totalny amok. Nie idzie normalnie bez wiekszego stresu zrobic
zakupow w najblizszej okolicy, o sm nie wspominajac( pol dnia niewyjete).
A moze po prostu, jako nacja mamy to we krwi?

Ze swiatecznymi pozdrowieniami
Dorota

1. Data: 2004-04-10 00:12:35

Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dorka" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zakupow w najblizszej okolicy, o sm nie wspominajac( pol dnia niewyjete).
> A moze po prostu, jako nacja mamy to we krwi?

jestes przekonany ze tylko my?

TEMPVS

1. Data: 2004-04-10 00:14:37

Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

swieta roznia sie od zwyklych dni

dla jednego istotne sa takie roznice, dla innego inne...

TEMPVS

1. Data: 2004-04-10 01:27:06

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

TEMPVS wrote:
> swieta roznia sie od zwyklych dni
>
> dla jednego istotne sa takie roznice, dla innego inne...
>
> TEMPVS
===
Święta prawda. Tylko ja się pytam DLACZEGO? Bo tego właśnie nie rozumiem.
Co jest irracjonalnego w dniach bożych? Dlaczego 1 maja, 8 maja, 22 lipca,
czy 11 listopada nie podlegają tym regułom? Niedziele też są dniami
świątecznymi. Są też inne święta kościelne. Ale szaleństwo ogarnia nas tylko
na Boże Narodzenie i na Wielkanoc.

waldek
===

1. Data: 2004-04-10 01:32:58

Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego, ze w swietach nacjonalnych - w odroznieniu do religijnych - kontakt
z druga osoba w ich trakcie jest malo istotny.

TEMPVS

1. Data: 2004-04-10 07:03:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Apr 2004 01:05:20 +0200, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

>===
>Dlaczego w ?wi?ta ludzie g?upiej??
>Kupuj? kilogramy ?arcia, stoj? w kilometrowych kolejkach, w dwa dni
>puszczaj? pó? pensji, godzinami gotuj?.
>Potem ?r? to bez umiaru gapi?c si? w telewizor, siedz?, pierdz?, tyj?, pij?
>i znowu ?r?.
>A po ?wi?tach stara bida...
>Gdzie tu sens? I ?wi?ta?
>
>waldek
>===

sa przeglodzeni po wielkim poscie. cos jak Ramadan :P

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-10 07:34:36

Od: "Kowdlar" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakupow w najblizszej okolicy, o sm nie wspominajac( pol dnia niewyjete).
> A moze po prostu, jako nacja mamy to we krwi?

E tak jest niestety na całym świecie.Ktoś kiedyś powiedział, że byt okresla
świadomość, wiadomo, że jego filozofia(tego kogoś) poszła do kosza, bo jak
widać przy takich okazjach( świeta) to świadomość określa byt czasami.
Postaw się , a zastaw się, chocby potem trzeba się było odżywiać bułkami z
twarozkiem.
Wesolych i radosnych świąt życzę.
Kowdlar

1. Data: 2004-04-10 09:17:29

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> Święta prawda. Tylko ja się pytam DLACZEGO? Bo tego właśnie nie rozumiem.
> Co jest irracjonalnego w dniach bożych? Dlaczego 1 maja, 8 maja, 22 lipca,
> czy 11 listopada nie podlegają tym regułom?

Bo komunistycznego 1 maja właściwie nikt nie świętuje - to poprostu dzień
wolny od pracy i nie ma związanych z nim jakichś tradycji. Podobnie jest ze
świętami państwowymi.

pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2004-04-10 09:21:08

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TEMPVS" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dlatego, ze w swietach nacjonalnych - w odroznieniu do religijnych -
kontakt
> z druga osoba w ich trakcie jest malo istotny.
Kontakt za pomocą stołu i żarcia?
likaon

babka cytrynowa
PRZEPISY WEGE -SWIATECZNE SNIADANIE