Re: Maranatha !

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 15 Aug 2016 22:33:38 -0700 (PDT)
Subject: Re: Maranatha !
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu poniedziałek, 15 sierpnia 2016 14:20:12 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Coraz gorzej, wampirzyca Clinton ma szansę na prezydenturę w USA, papież
> Franciszek każe Europę jeszcze bardziej zalewać islamem, my Polacy
> szykujemy się do ataku na Rosję - jedyną siłę, która sprzeciwia się
> globalnemu złu.
> Jedynie przyjście Chrystusa może ocalić świat, gdy źli zostaną wrzuceni
> żywcem do jeziora ognia.
> https://www.youtube.com/watch?v=ejorQVy3m8E

Po aramejsku Maranatha to "Przyjdź Panie".
W sanskrycie zaś tak się dziwnie składa "Wujcio Sz*tan".
http://cheops4.org.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=983
Dziewczyna czy tygrys?
Przy okazji podniosłeś mi znienacka czandali (nie mylić z pogańską "kundalini")
bez mojej kontroli jak byłem podłączony. Ta mantra to robi, jest bardzo
niebezpieczna, można dostać przy tym zawału jak się jest chwilowo mentalnie
nieprzygotowanym na "przyjście Pana". Tak sw. Piotr którego słowo w tekście
ganaczakry chrześcijańskiej (Eucharystii) brzmi "nie jestem godzien" tzn. "nie
jestem arhatem" (czyli głoszący nauki prowizoryczne) załatwił Ananiasza
i Safirę. Nie wzywa się Boga znienacka kiedy nie wiadomo kto na linii. Z racji
profesji (kontakt z astalem rówmioeż niższym) nie jestem czysty rytualnie 24 na
dobę, stanąć prtzed Bogiem mogę tylko po odpowiednich postach i medytacjach
oczyszczających motywacje! Dobrze, że aktywowały się pola ochronne, bo miałbyś
tu mój nekrolog.