Maranatha !

1. Data: 2016-08-15 14:20:11

Temat: Maranatha !
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coraz gorzej, wampirzyca Clinton ma szansę na prezydenturę w USA, papież
Franciszek każe Europę jeszcze bardziej zalewać islamem, my Polacy
szykujemy się do ataku na Rosję - jedyną siłę, która sprzeciwia się
globalnemu złu.
Jedynie przyjście Chrystusa może ocalić świat, gdy źli zostaną wrzuceni
żywcem do jeziora ognia.
https://www.youtube.com/watch?v=ejorQVy3m8E

2. Data: 2016-08-15 14:46:21

Temat: Re: Maranatha !
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.08.2016 o 14:20, pinokio pisze:
> [...]
> globalnemu złu.
> Jedynie przyjście Chrystusa może ocalić świat, gdy źli zostaną wrzuceni
Pojawienie się pinokia potwierdza tezę Cezarego Michalskiego, że
,,urzędnicy <<zemsty Boga>>" (kler) zawarli sojusz z prawicowymi
populistami. Wydaliny tego trolla tylko to potwierdzają, zrobili go
nawet durniejszego od X-li, choć bez modułu hejterskiego widzę.

3. Data: 2016-08-15 15:06:40

Od: "chwilozof" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
> [...]
> globalnemu złu.
> Jedynie przyjście Chrystusa może ocalić świat, gdy źli zostaną wrzuceni

Dali władzę sztucznej inteligencji to sie robi świat zimnej kalkulacji maszyn
a nie spontanicznego ducha.
Każdy pasożyt zdycha gdy jego żywiciel pada. To nadchodzi.
Wielki Pasożyt nie wierzy w Żywiciela więc zdechnie.

cwf

4. Data: 2016-08-15 16:27:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Aug 2016 14:20:11 +0200, pinokio napisał(a):

> Coraz gorzej, wampirzyca Clinton ma szansę na prezydenturę w USA, papież
> Franciszek każe Europę jeszcze bardziej zalewać islamem, my Polacy
> szykujemy się do ataku na Rosję

My na Rosję??? Chyba Ci się coś pomyliło.
:-|

5. Data: 2016-08-15 16:29:59

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.08.2016 o 16:27, Ikselka pisze:
> My na Rosję??? Chyba Ci się coś pomyliło.
> :-|

Nie widzisz jak jesteśmy szczuci? A USA poklepuje nas po plecach

6. Data: 2016-08-15 16:39:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Aug 2016 16:29:59 +0200, pinokio napisał(a):

> Nie widzisz jak jesteśmy szczuci? A USA poklepuje nas po plecach

Skąd Ty bierzesz te sensacje o naszym ataku na Rosję?

7. Data: 2016-08-15 21:05:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM <t...@d...not.spam> wrote:
> [...]
> populistami. Wydaliny tego trolla tylko to potwierdzają, zrobili go
> nawet durniejszego od X-li, choć bez modułu hejterskiego widzę.

Twój moduł kwitnie - równowaga w przyrodzie zapewniona :->
--
XL

8. Data: 2016-08-16 02:50:57

Od: "chwilozof" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=bJosNo5BDQo

9. Data: 2016-08-16 05:02:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 sierpnia 2016 14:46:22 UTC+2 użytkownik CookieM napisał:
> [...]
> populistami. Wydaliny tego trolla tylko to potwierdzają, zrobili go
> nawet durniejszego od X-li, choć bez modułu hejterskiego widzę.

Dodałbym jeszcze, że niemal cała inteligencja czy to z umiarkowanie prawej
czy też lewej przerażona jest Trumpem.

10. Data: 2016-08-16 07:33:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 sierpnia 2016 14:20:12 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> globalnemu złu.
> Jedynie przyjście Chrystusa może ocalić świat, gdy źli zostaną wrzuceni

Po aramejsku Maranatha to "Przyjdź Panie".
W sanskrycie zaś tak się dziwnie składa "Wujcio Sz*tan".
http://cheops4.org.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=983
Dziewczyna czy tygrys?
Przy okazji podniosłeś mi znienacka czandali (nie mylić z pogańską "kundalini")
bez mojej kontroli jak byłem podłączony. Ta mantra to robi, jest bardzo
niebezpieczna, można dostać przy tym zawału jak się jest chwilowo mentalnie
nieprzygotowanym na "przyjście Pana". Tak sw. Piotr którego słowo w tekście
ganaczakry chrześcijańskiej (Eucharystii) brzmi "nie jestem godzien" tzn. "nie
jestem arhatem" (czyli głoszący nauki prowizoryczne) załatwił Ananiasza
i Safirę. Nie wzywa się Boga znienacka kiedy nie wiadomo kto na linii. Z racji
profesji (kontakt z astalem rówmioeż niższym) nie jestem czysty rytualnie 24 na
dobę, stanąć prtzed Bogiem mogę tylko po odpowiednich postach i medytacjach
oczyszczających motywacje! Dobrze, że aktywowały się pola ochronne, bo miałbyś
tu mój nekrolog.

Trump o wężu
Pani Krystyna w samo sedno
Reinkarnacji nie ma !