Marihuana

1. Data: 2002-02-08 20:59:44

Temat: Marihuana
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos wie ile czasu (godzin badz dni) utrzymuja sie w organizmie
substancje swiadczace o zazyciu marihuany. Glownie chodzi mi o substancje,
ktore mozna zidentyfikowac za pomoca testu moczu.

2. Data: 2002-02-08 22:06:04

Temat: Re: Marihuana
Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w moczu to kilka dob (nie wiem dokladnie od 1 do 3)
we wlasach do kilku lat (odklada sie we wlosach, jezeli ogolisz sie na lyso
to automatycznie pozbywasz sie sladow ;-))
Pozdrawiam
Kasienia

3. Data: 2002-02-10 22:05:42

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> substancje swiadczace o zazyciu marihuany. Glownie chodzi mi o substancje,
> ktore mozna zidentyfikowac za pomoca testu moczu.

odpowiednio czulym testem tetrahydroksykanabinole mozna wykryc w moczu do
pol roku od palenia

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

4. Data: 2002-02-12 07:36:59

Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1)

Do zazywajacego:
...a co ... palilo sie i teraz cyka, ze wszystko sie sypnie.....

2)
do rodzicow:
do 12 dni

5. Data: 2002-02-12 08:35:53

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> organizmie

> odpowiednio czulym testem tetrahydroksykanabinole mozna wykryc w
moczu do
> pol roku od palenia
>

> --
AFAIR pół roku to we krwi, w moczu około 4 -6 tygodni... i nie THC
tylko produkty przemiany...
Pozdro
Massai

Skurcze miesni - przyczyna ?
Blizny pooperacyjne - pytanie
Legalna praca w Niemczech dla opiekunek osob niedoleznych i obloznie chorych
śladowe ilości krwi w kupce u niemowlaka, wybroczyny na kolankach
urzędowe ceny leków