Marka Lloyd - Agd

1. Data: 2006-04-12 12:17:46

Temat: Marka Lloyd - Agd
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę u nas w komisie mikrofalówki i odkurzacze marki LLOYD. Czy ktoś wie
jaka to jest marka (kiepska/średnia/itp)?
Jacek

2. Data: 2006-04-12 12:57:13

Temat: Re: Marka Lloyd - Agd
Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Apr 2006 14:17:46 +0200, Jacek napisał(a):

> Widzę u nas w komisie mikrofalówki i odkurzacze marki LLOYD. Czy ktoś wie
> jaka to jest marka (kiepska/średnia/itp)?
> Jacek

Mam mikrofalówkę Lloyd. Działa już 20 lat. Znaczy, że sprzęt jest bardzo
wytrzymały.
Tyle mojego doświadczenia.

Another

3. Data: 2006-04-14 16:05:08

Od: "Krzysztof" <k...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Mam mikrofalówkę Lloyd. Działa już 20 lat. Znaczy, że sprzęt jest bardzo

Ciekawe czy w 86 na polskim rynku bylo cos takiego!!

4. Data: 2006-04-14 16:22:24

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> Widzę u nas w komisie mikrofalówki i odkurzacze marki LLOYD. Czy ktoś wie
> jaka to jest marka (kiepska/średnia/itp)?
> Jacek

To produkuje Antonio Merloni Spa. U nas jego wyroby znane są pod nazwą Ardo.

5. Data: 2006-04-14 16:27:37

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze dodam, że ta marka nazywa się Lloyds, a nie Lloyd.

6. Data: 2006-04-18 09:53:43

Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Apr 2006 18:05:08 +0200, Krzysztof napisał(a):

> Ciekawe czy w 86 na polskim rynku bylo cos takiego!!

Ojciec z UK przywiózł. Z ciekawości, czy nie przekręcam, sprawdziłem date
produkcji na obudowie. Październik 1987. Co prawda stara konstrukcja z
jednym tylko emiterem, przez co nagrzewa niezbyt równomiernie, ale cenię
sobie za pojemność: 34 cm średnica talerza, wysoko w środku na 27 cm.
--
Another

Re: Gdzie szukac domu...
Piekarnik z plyta - jaki wybrac? POMOCY!
Czy jest jakiś środek do czyszczenia okapów itp?
gdzie w Wa-wie fototapeta ?
Z czego scianki w łazience?