Marker TPA - kto robi w Polsce? PILNE !

1. Data: 2005-11-04 15:19:35

Temat: Marker TPA - kto robi w Polsce? PILNE !
Od: "Rafałek" <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam problem... jestem w trakcie wykonywania wynikow AFP i TPA bo takie
lekarz zlecil (nie mi , osoba starsza, najprawdopodobniej rak watroby)
markery w prywatnej przychodni... AFP wykonano , a na TPA poszlo gdzies w
Polske... i ci co ponoc robia dla tej przychodni to twierdza ze nikt w
polsce juz nie wykonuje TPA - ze byla firma laboratoryjna w Warszawie ale
juz nie ma bo niby niedawno sie zlikwidowali... sprawa jest pilna , nie
wierze aby nigdzie w polsce nie wykonywali TPA... Niby przychodnia ma sie
dowiedziec z jakims krajowym konsultantem ale ja chce wiedziec swoja
droga...

Dziekuje za odpowiedz serdecznie , sprawa jest dosc pilna.... Pozdrawiam

2. Data: 2005-11-05 15:54:31

Temat: Re: Marker TPA - kto robi w Polsce? PILNE !
Od: artiun <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafałek napisał(a):
> [...]
> droga...
>
> Dziekuje za odpowiedz serdecznie , sprawa jest dosc pilna.... Pozdrawiam

Chyba faktycznie nikt juz nie wykonuje oznaczenia TPA :( Ewentualnie zapytaj
sie w najblizszym Tobie centrum onkologii - w tamtejszym laboratorium. Ale w
przypadku diagnostyki raka jelita grubego marker AFP jest (poza badaniami
typu USG, kolonoskopia itp.) jest wystarczajacym :)

Wirgo

3. Data: 2005-11-06 16:52:59

Od: "Rafałek" <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> laboratorium. Ale w przypadku diagnostyki raka jelita grubego marker AFP
> jest (poza badaniami typu USG, kolonoskopia itp.) jest wystarczajacym :)

No dzieki za odpowiedz , bede dzwonil... ale tak wogle to tu chodzi o raka
watroby a nie jelita :-)

Pozdrawiam i dziekuje za informacje...

Drgajace dlonie
żółtaczka